تماس تصویری از امروز در اینستاگرام - تکفارس 
تماس تصویری از امروز در اینستاگرام - تکفارس 

تماس تصویری از امروز در اینستاگرام

سید محمد معلمی
۶ تیر ۱۳۹۷ - 18:45
تماس تصویری از امروز در اینستاگرام - تکفارس 

اینستاگرام که به تازگی حدود ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه پیدا کرده و ارزش آن نیز به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده، قصد ندارد به رقبای خود مجال نفس کشیدن دهد و روزبه‌روز با عرضه ویژگیهای جدید، توجه همگان را همواره به سمت خود جذب می‌کند.

این اپلیکیشن محبوب اعلام کرده که کاربران از امروز می‌توانند از قسمت دایرکت، تماس تصویری برقرار کنند و با هر کسی که می‌خواهند به صورت رو در رو چت نمایند. البته امکان برقراری تماس تصویری گروهی نیز فراهم شده است.

برای برقراری تماس تصویری، هیچ نیازی به داشتن شماره طرف مقابل نیست و فرقی نمی‌کند که گوشی او اندرویدی است یا iOS. تنها فاکتور لازم برای برقراری تماس تصویری، داشتن نام کاربری فعال و آنلاین بودن است.

برای آغاز مکالمه تصویری، شما باید به قسمت دایرکت رفته و صفحه پیام‌های فرد مورد نظر خود را باز کنید. در این قسمت، یک علامت جدید دوربین می‌بینید که با لمس آن می‌توانید تماس خود را آغاز نمایید. پس از اینکه تماس برقرار شد، می‌توانید تصویر فرد مورد نظر را کوچک کرده و به دیگران پیام دهید، استوری به اشتراک بگذارید، پست قرار دهید و دیگر کارهای خود را به انجام برسانید.

تماس تصویری از امروز در اینستاگرام - تکفارس 

زمانی که تماس خود را با یک نفر شروع کردید، می‌توانید بلافاصله با سه نفر دیگر نیز تماس برقرار کنید و این یعنی تصویر کوچک می‌شود تا هر چهار نفر به طور همزمان مشاهده شوند.

شما همچنین می‌توانید وارد یک تماس گروهی فعال شوید. برای این کار کافی است به یکی از گروه‌هایی که در آن عضو هستید بروید و اگر آیکون دوربین آبی رنگ شد، فقط روی آن ضربه بزنید تا وارد چت دوستان خود شوید.

هنگامی که خواستید تماسی را قطع کنید، گوشی قرمز رنگ که در پایین صفحه نمایش وجود دارد را لمس کنید و ارتباط خود را به پایان برسانید.

تماس تصویری از امروز در اینستاگرام - تکفارس 

علاوه بر تماس تصویری، اینستاگرام قابلیت دنبال کردن کانال‌های موضوعی را نیز به قسمت اکسپلور (قسمتی که با علامت ذره‌بین مشخص است) اضافه کرده است. اگر این قسمت را باز کنید، چندین کانال موضوعی برای شما وجود دارد که در صورت انتخاب گزینه For You، پست‌هایی که بیشتر مورد علاقه‌تان هستند را خواهید دید. دیگر کانالهایی که وجود دارند، هنر، ورزش، زیبایی، حیوانات و . . . می‌باشند.

تماس تصویری از امروز در اینستاگرام - تکفارس 

در صورتی که از یک کانال راضی نبودید، می‌توانید آن را روی حالت بیصدا قرار دهید. فقط کافی است برای چند ثانیه انگشتتان را روی آیکون کانال قرار دهید و گزینه mute را برگزینید. ضمن اینکه انتخاب یک کانال، شما را وارد آن خواهد کرد.

در دوربین اینستاگرام، چندین افکت نیز وجود دارد که توسط NBA، Ariana Grande، Buzzfeed، Liza Koshy و Baby Ariel طراحی شده‌اند که اگر این حساب‌ها را فالو می‌کنید، باید روی علامت صورت که در گوشه سمت راست دوربین قرار دارد کلیک کنید تا آنها ببینید.

لازم به ذکر است که این آپدیت برای کاربران اندرویدی و iOS از همین امروز در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید