انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس 
انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس 

انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال

سید محمد معلمی
۶ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس 

پس از اینکه در ابتدای این ماه یعنی حدود ۲۷ روز پیش رندرهایی از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد، حالا که در آخر ماه میلادی قرار داریم، رندرهای دیگری نیز در اختیار عموم قرار گرفته‌اند که به صورت ۳۶۰ درجه گوشی مذکور را به نمایش می‌گذارند.

با مدل کوچکتر یعنی گوشی پیکسل ۳ آغاز می‌کنیم. این دستگاه شباهت زیادی به مدل پیکسل ۲ ایکس ال دارد زیرا نسبت تصویر آن ۱۸:۹ است و اسپیکرهای آن در جلو قرار دارند.

بر خلاف مدل سال گذشته، گوگل در این دستگاه خود دو دوربین جلو را به صورت عمودی کار گذاشته که این یعنی تشخیص عمق بهتر در دوربین این گوشی.

این مشخصات در گوشی پیکسل ۳ ایکس ال نیز وجود دارد و تنها تفاوت این دو مدل این است که نسبت تصویر ۱۹:۹ در آن دیده می‌شود که با یک بریدگی همراه است.

این دو دستگاه از نظر قاب پشت، شباهت بسیار زیادی به هم دارند که این شباهت ظاهری نیز از سری پیکسل ۲ گرفته شده است.

بر همین اساس می‌توان گفت که دوربین اصلی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال تک لنزی و در گوشه بالایی سمت چپ است و در کنار آن یک فلش LED کار گذاشته شده است. به علاوه، پنل پشتی که قبلاً فلزی بود از بین رفته و برای اضافه شدن قابلیت شارژ بیسیم، بدنه دستگاه شیشه‌ای شده است.

صفحه نمایش پیکسل ۳ سایزی برابر با ۴٫۲ اینچ دارد در حالی که در دیگر مدل یعنی پیکسل ۳ ایکس ال، اسکرین با اندازه ۶٫۲ اینچی مشاهده می‌شود. اگرچه هر دو گوشی دارای صفحه نمایش بزرگی هستند، ولی ابعاد آنها با نمونه‌های سال گذشته که صفحه نمایش ۵ و ۶ اینچی داشتند، تفاوت چندانی ندارند.

در مورد مشخصات فنی داخلی، هنوز جزئیات زیادی فاش نشده ولی گفته می‌شود هر دو این گوشیها همانند نوکیا ۹ از کووالکوم ۸۴۵ بهره می‌برند. رم پیکسل ۳ نیز ۴ گیگ و رم پیکسل ۳ ایکس ال ۶ گیگ خواهد بود. در هر دو مدل نیز نمونه‌هایی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی وجود خواهد داشت.

اگر علاقه‌مند هستید تا از تاریخ معرفی سری پیکسل ۳ مطلع شوید، باید به اطلاعتان برسانیم که این دستگاه نیز همچون دیگر محصولات پیکسل و البته پیکسل ۲، در همایش سالانه گوگل که در ۴ اکتبر رخ می‌دهد، معرفی می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید