آیا گلکسی نوت ۹ به رنگ زرد تولید می‌شود؟ - تکفارس 
آیا گلکسی نوت ۹ به رنگ زرد تولید می‌شود؟ - تکفارس 

آیا گلکسی نوت ۹ به رنگ زرد تولید می‌شود؟

سید محمد معلمی
۷ تیر ۱۳۹۷ - 18:15
آیا گلکسی نوت ۹ به رنگ زرد تولید می‌شود؟ - تکفارس 

پس از ماه‌ها شایعه و خبر و رندر و پتنت، بالأخره سامسونگ روز گذشته رسماً تأیید کرد که پرچمدار جدید این کمپانی یعنی گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۹ آگوست رونمایی می‌شود.

همچون گذشته، سامسونگ تیزری نیز منتشر کرده تا کمی از محصول جدیدش صحبت کند و در این تیزر بیشترین تمرکز روی معرفی قلم S بود که گفته می‌شود نسبت به قلم‌های قبلی پیشرفته‌تر شده است. اما مسئله دیگری که وجود دارد و توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد، رنگ گوشی گلکسی نوت ۹ بود زیرا اگر کسی این تیزر را ببیند، اولین سؤالی که به ذهنش خطور می‌کند این است که این واقعاً چه رنگی است؟

آیا گلکسی نوت ۹ به رنگ زرد تولید می‌شود؟ - تکفارس 

ظاهر این رنگ زرد است ولی اگر با کمی دقت به دستگاه نگاهی بیندازیم، می‌بینیم همان رنگ طلایی است که آن را در گلکسی اس ۷، اس ۸، اس ۹ و نوت ۸ دیدیم. در واقع رنگ زردی که می‌بینیم بیش از حد اشباع شده است اما باز هم این مسئله‌ای نیست که بخواهیم آن را بزرگ کنیم. واقعیت این است این رنگ اصلاً به زرد شبیه نیست. در واقع ممکن است مردم از گوشی با این رنگ استقبال نکنند و آن را تنها نمونه‌ای از رنگ زرد بدانند.

پس از اینکه تیزر دوباره مشاهده شد، مشخص گردید که این رنگ نتیجه تکنیک رندرسازی است که سامسونگ به کار برده است. برای اثبات این ادعا نیز به رنگ آبی پس‌زمینه گوشی نگاهی بیندازید که هر اتفاقی پیرامون آن رخ داده است.

قلم S که در تیزر نشان داده شده، در واقع یک نمونه سه‌بعدی است و آنطور که مشخص است، این قلم از مواد مختلفی ساخته شده که آن مواد نیز خواص خود را دارند.

رنگ سبزی که در قلم می‌بینید نیز احتمالاً نتیجه نمایش نمونه سه‌بعدی آن می‌باشد که در پس‌زمینه آبی رنگ منعکس شده است و همین پس‌زمینه نیز عاملی برای سبز به نظر رسیدن قلم است. بهرحال ما فکر کردیم که قرار است گلکسی نوت ۹ را واقعاً به رنگ زرد ببینیم ولی گویا واقعیت چیز دیگری است زیرا کسانی که این رندر را رسم کرده‌اند پس از مشاهده تیزر چنین تصویری از گلکسی نوت ۹ کشیده‌اند.

نوک آبی قلم با فریم آبی؟

چیزی که جالب‌تر می‌باشد این است که نوک قلم که با استفاده از آن روی گوشی ضربه زده می‌شود، آبی است در حالی که بقیه آن زرد رنگ می‌باشد. این می‌تواند نشان دهد که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۹ تولید نماید که بدنه پشتی زرد و فریم آبی دارد زیرا اگر به دستگاه‌های قبلی سامسونگ که قلم S داشتند نگاهی بیندازید، خواهید دید که رنگ نوک قلم همواره با رنگ فریم گوشی یکسان بوده است. بنابراین آیا می‌تواند چنین چیزی دلیلی باشد که ما گلکسی نوت ۹ زرد و آبی را ببینیم؟

باید بگوییم خیر زیرا نمی‌توان به طور قطع یقین در این برهه زمانی چنین مسئله‌ای را اعلام کرد ولی اگر بخواهیم با مشاهده نمونه‌های قبلی چنین قضاوتی داشته باشیم ممکن است پاسخ ما مثبت باشد بنابراین در این تیزر سعی شده تا احتمالات نمایش داده شوند.

در رندری که شما مشاهده می‌کنید، سعی شده تا هاله سبز رنگی که در تیزر وجود دارد حذف شود تا گلکسی نوت ۹ زرد و آبی بدون نورپردازی خاصی به نمایش درآید. به علاوه، رندری نیز طراحی شده که نوت ۹ را کلاً زرد رنگ نشان می‌دهد.

همانطور که مشاهده می‌شود و قبلاً نیز به آن اشاره کردیم، در رندر زیر سعی شده تا هاله سبز رنگ از بین برود بنابراین گلکسی نوت ۹ کاملاً زرد رنگ به نمایش درآمده است. قطعاً این گوشی بدون رنگ سبز بهتر به نظر می‌رسد ولی نمی‌توانیم با قطعیت سخن بگوییم که سامسونگ نیز چنین چیزی در سر دارد یا نه.

آیا گلکسی نوت ۹ به رنگ زرد تولید می‌شود؟ - تکفارس 

ولی به هر حال، آیا گلکسی نوت ۹ به رنگ زرد معرفی می شود یا باید رنگ دیگری برای آن انتخاب شود؟

پاسخ این سؤالات در تاریخ ۹ آگوست برای همگان روشن خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.