نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9 - تکفارس 
نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9 - تکفارس 

نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9

محراب کرامتی
۹ تیر ۱۳۹۷ - 17:14
نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9 - تکفارس 

هنوز یک ماه تا انتشار گوشی Samsung Galaxy Note9 باقی مانده است، اما این بدان معنا نیست که اطلاعات مربوط به آن هنوز به بیرون درز نکرده است. در اینجا به بررسی اطلاعات منتشر شده از این گوشی از یک سایت معتبر خواهیم پرداخت.

این سایت در مورد طراحی، کارایی، ویژگی های سخت افزار و حتی برخی  ویژگی های Galaxy S10، که در اینده منتشر خواهد شد، خبر می‌دهد.

نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9 - تکفارس 

این گوشی در ظاهر خود به غیر از تنها تغییر قابل مشاهده، که قرار دادن سنسور  اثرانگشت در پشت گوشی پایین تر از لنز دوربین دوگانه(برای جلوگیری از لمس اشتباهی دوربین به جای سنسور)، کاملا شبیه سری قبلی خود یعنی Note8  می‌باشد. همچنین مواد به کار رفته در ساخت این گوشی نیز تغییری نکرده و همان ترکیب قبلی استفاده شده است.

این گوشی نسبت به سری قبلی خود سنگین تر به نظر می‌رسد و این افزایش وزن احتمالا به دلیل افزایش ظرفیت باتری جدید می‌باشد، پس می‌توان انتظار یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را داشت، در مورد جزییات دوام باتری نیز باید اشاره کرد که توانایی استفاده معمولی از یک تا دو روز و ۲۳-۲۵ ساعت پخش ویدئو در بیشترین روشنایی صفحه را برای کاربر فراهم می‌کند. این یکی از ویژگی های شگفت انگیز Samsung Galaxy Note 9 خواهد بود و با بهینه سازی های مصرف باتری سامسونگ دوام خوبی را از این گوشی مشاهده خواهیم کرد.

نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9 - تکفارس 

به احتمال بسیار زیاد چیپست جدید Exynos در این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، که در این سری تاکید زیادی بر سرعت پردازش آن شده و طبق اطلاعات منتشر شده یکی از سریع ترین پردازنده های حال بازار می‌باشد. این پیشرفت میتواند به علت  عملکرد بسیار خوب سامسونگ و تلاش های این کمپانی برای بهینه سازی پردازنده های خود است. طبق گفته های این سایت رابط کاربری این گوشی نیز تغییر کرده و عملکرد بسیار روان تری از خود نشان می‌دهد.

در مورد  رم و حافظه ی داخلی نیز باید گفت که سامسونگ انتخاب های مختلفی را برای گوشی های رده بالا و رده پایین ارائه می‌دهد. این فبلت از مدل ۶GB RAM و  ۱۲۸GB حافظه داخلی و یا ۸GB RAM و ۲۵۶GB حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. همچنین مدل ۵۱۲GB این گوشی نیز قابل دسترسی در برخی بازار ها خواهد بود.

پردازنده این گوشی برای کشور های کره جنوبی و امریکا ورژن Snapdragon 845 کمپانی Qualcomm می باشد، در حالی که بقیه کشورها Exynos SoC  مخصوص خود سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

درباره دوربین این گوشی نیز خبر هایی مبنی بر ارتقا تکنولوژی ISOCELL  وجود دارد. افزایش کیفیت تصویر و وضوح بیشتر آن نیز دور از انتظار نیست.

نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9 - تکفارس 

در مورد ویژگی خاص سری Note  یعنی S Pen نیز اطلاعات منتشر شده حاکی از پشتیبانی بلوتوث و امکان باز کردن قفل گوشی از راه دور به وسیله آن می‌باشد، سامسونگ ویژگی های دیگر آن را نیز در آینده منتشر خواهد کرد. باید ماند و دید که چه قابلیت های جدیدی به این قلم هوشمند اضافه می‌شود.

صفحه نمایش گوشی Samsung Galaxy Note9  پیشرفت خود را در وضوح در نور خورشید بدست آورده است و به احتمال زیاد استفاده از پنلی روشن تر در راه خواهد بود. این سری ویژگی توسعه یافته  Always On Display  را نیز به صفحه نمایش گوشی اضافه خواهد کرد. اطلاعات زیادی از این نسخه بهبود یافته در دست نیست و احتمال دارد که به موقع اماده نشود و به جای آن وارد سری بعدی فبلت های سامسونگ، یعنی Note 10 شود.

سامسونگ هم اکنون فروش Galaxy Note8 در بازار را متوقف کرده است و تنها مدل های موجود آن همان مدل های موجود در انبار می‌باشند. این عمل شرکت نشان از تفاوت نه چندان زیاد سری جدید این گوشی با سری قبلی آن دارد،بدیهی است که هدف آن ها فروش گوشی گران قیمت تر  Galaxy Note9 است.

نگاهی به مشخصات سامسونگ Galaxy Note 9 - تکفارس 

در کل فبلت جدید کمپانی سامسونگ یکی از بهترین گوشی ها رده بالا با امکانات بسیار کاربردی و بعضی ویژگی های باورنکردنی و خاص متعلق به آن است. مشخصات کامل این گوشی در ۹ آگوست امسال منتشر خواهد شد. تا آن موقع ممکن است سیل زیادی از خبر ها حاوی اطلاعات اشتباه باشند و تا قطعی نشدن این مشخصات از پخش آن ها معذوریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید