ویژگی‌های نسخه اندروید واتس‌اپ در ورژن iOS - تکفارس 
ویژگی‌های نسخه اندروید واتس‌اپ در ورژن iOS - تکفارس 

ویژگی‌های نسخه اندروید واتس‌اپ در ورژن iOS

سید محمد معلمی
۱۰ تیر ۱۳۹۷ - 18:05
ویژگی‌های نسخه اندروید واتس‌اپ در ورژن iOS - تکفارس 

پس از اینکه واتس‌اپ آپدیت جدیدی برای نسخه اندروید خود عرضه کرد و در آن به مدیران گروه‌ها اجازه داد تا همچون تلگرام کانال ایجاد کنند، حالا این اپلیکیشن کاربردی و محبوب اعلام کرده که کاربران iOS نیز می‌توانند این قابلیت را در گوشی‌های خود داشته باشند بنابراین نسخه iOS واتس‌اپ آپدیت جدیدی دریافت می‌کند که چندین قابلیت تازه را به کاربرانش هدیه می‌دهد.

اولین قابلیتی که مدیران گروه‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند، امکان اجازه دادن به دیگر اعضا برای ارسال پیام است. آنها امکان این را دارند تا گروهشان را به یک کانال تبدیل کنند. برای فعال یا غیرفعالسازی این قابلیت، مدیران باید از قسمت اطلاعات گروه و سپس تنظیمات گروه، اقدام کنند. به خاطر داشته باشید اعضایی که مدیران نیستند می‌توانند پیام‌ها را بخوانند به صورت خصوصی به او پیام دهند.

یکی از فوایدی که این قابلیت دارد این است که سازمان‌ها، والدین، مراکز اجتماعی و . . . می‌توانند اطلاعیه‌ها، اخبار و دیگر اتفاقات مهم را متوجه شوند. می‌توان گفت که این ویژگی شباهت زیادی به ایجاد کانال در تلگرام دارد.

دیگر قابلیتی که اضافه شده این است که مدیران می‌توانند تنظیم کنند که در صورت تغییر شماره موبایل، دیگر اعضای گروه باخبر شوند. این آپشن نیز از قسمت تنظیمات اپلیکیشن، حساب کاربری و سپس تغییر شماره تلفن همراه در اختیار افراد قرار گرفته است. بنابراین شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام اعضا از تغییر شماره شما آگاه شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید