انتشار تصاویر لایو از گوشی جدید موتورولا - تکفارس 
انتشار تصاویر لایو از گوشی جدید موتورولا - تکفارس 

انتشار تصاویر لایو از گوشی جدید موتورولا

سید محمد معلمی
۱۰ تیر ۱۳۹۷ - 19:00
انتشار تصاویر لایو از گوشی جدید موتورولا - تکفارس 

پیش از همایش رسمی موتورولا در ماه آگوست، رندرهایی از دو گوشی این شرکت منتشر شده که شباهت زیادی به مدل‌های موتورولا وان و موتورولا وان پاور دارند که به می‌رسد در همایش این برند آمریکایی شاهد رونمایی از آنها باشیم. اما امروز تصاویر لایو دیگری از یک گوشی این شرکت انتشار یافت که حدس و گمانها مبنی بر احتمال وجود دستگاه دیگر را قوت بخشید زیرا ظاهر این دستگاه با رندرهای منتشر شده گوشی‌های موتورولا وان و موتورولا وان پاور کمی تفاوت دارد.

در پشت این گوشی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، به نظر می‌رسید ویژگی‌هایی وجود داشته باشند که ترکیبی از دو گوشی موتورولا وان و موتورولا وان پاور می باشند به طوری که از دستگاه اولی بدنه شیشه‌ای و از دستگاه دومی ماژول عمودی دوربین را گرفته است.

نکته جالب در مورد این گوشی بینام، وجود نداشتن برند اندروید وان در پشت آن است که احتمال می‌رود باید این دستگاه را جزئی از سری Moto شرکت موتورولا بدانیم بنابراین همچون دیگر محصولات، این گوشی نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد داشت و هیچ بریدگی که در موتورولا وان duo وجود دارد، در آن به کار نخواهد رفت.

در مورد مشخصات فنی دیگر این گوشی، موتورولا هنوز صحبتی نکرده، ضمن اینکه قیمت آن نیز برای کسی روشن نشده است.

البته گفته می‌شود که این شرکت می‌خواهد از گوشی موتورولا زد ۳ یعنی پرچمدار خود در همایش ماه آگوست رونمایی کند. به علاوه، انتظار می رود که از گوشی‌های موتورولا زد ۳ پلی، موتورولا جی ۶ و موتورولا ای ۵ نیز رونمایی شود. در نهایت تنها سؤالی که باقی می‌ماند، به گوشی مربوط می‌شود که از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۷۲۰ بهره می‌برد که احتمالاً قیمت آن از گوشی‌های فعلی این برند کمی بیشتر باشد.

شاید تمام فرضیه‌های مربوط به تصاویر لایو و موتورولا وان یک قضیه منتفی شده باشند. به علاوه، اگر موتورولا قصد دارد که گوشی دیگری را نیز معرفی نماید، باید همچون دیگر محصولاتش، تا پیش از همایش خود تیزری رسمی برای آن منتشر کند.

انتشار تصاویر لایو از گوشی جدید موتورولا - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید