هوآوی و ثبت پتنت جدیدی برای ساعت‌های هوشمند - تکفارس 
هوآوی و ثبت پتنت جدیدی برای ساعت‌های هوشمند - تکفارس 

هوآوی و ثبت پتنت جدیدی برای ساعت‌های هوشمند

میر مهدی حامی
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - 09:30
هوآوی و ثبت پتنت جدیدی برای ساعت‌های هوشمند - تکفارس 

هوآوی یک بار دیگر با پتنتی غیر معمول در صنعت ساعت‌های هوشمند، بازگشته است. پس از ثبت پتنت حسگر لمسی حساس، ژست‌های حرکتی پشت دست و ساعت هوشمند گیمینگ، آخرین اطلاعات حکایت از پد شارژ هدفون‌های بیسیم دارد. هدفون‌های بیسیم می‌توانند یا در دستبند و یا در نگهدارنده‌ای که به بند متصل می‌شوند قرار بگیرند.

راه حل ساخت درونی امکان برقراری تماس تلفنی ساده، لغو نویز و ضد آب بودن را فراهم می‌کند. هوآوی چندین پتنت روش شارژ را ثبت کرده است، در صورتی که هدفون‌ها در بدنه قرار بگیرند، آنها یا می‌توانند جایی باشند که ساعت به بند متصل می‌شود و یا نزدیک مکانزیم قفل کننده در پایین.

استفاده از هدفون در مچ دست چیز جدیدی نیست، زیرا ما قبلا یک افزونه مشابه برای AirPods اپل همراه با اپل واچ دیده‌ بودیم. با توجه به این پتنت، قسمت اتصال را می‌توان به مچ دست متصل کرد تا همراه شما باشد، اما همچنین می‌توان آن را برداشت تا شما بتوانید از ساعت هوشمند خود به تنهایی استفاده کنید.

اینکه این پتنت و یا هر یک از موارد قبلی در رویداد Huawei Watch 3 رونمایی شوند هنوز یک راز است زیرا این امکان وجود دارد که هوآوی درحال جمع کردن پتنت‌های خود باشد تا بتواند آنها را به عنوان اهرم یا ابزار تجاری در آینده استفاده کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید