مشخصات گوشی نووا ۳ هوآوی توسط TENAA فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی نووا ۳ هوآوی توسط TENAA فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی نووا ۳ هوآوی توسط TENAA فاش شد

میر مهدی حامی
۱۱ تیر ۱۳۹۷ - 21:50
مشخصات گوشی نووا ۳ هوآوی توسط TENAA فاش شد - تکفارس 

هوآوی سری P20 خود را برای همه طرفداران گوشی‌های پرچمدار خود عرضه کرده است و اکنون نمونه اولیه دستگاهی که یک لول از دستگاه‌های میان رده بالاتر در نظر گرفته می‌شود برای سری نووا رزرو شده است و اطلاعاتی مربوط به آن در دوشنبه گذشته در TENAA روئیت شده بود. در این هفته نیز مشخصات نووا ۳ توسط رگلاتوری چینی به طور کامل افشا شد که به ما دید خوبی نسبت به آن ارائه می‌دهد.

گوشی هوآوی نووا ۳ دارای پردازنده‌ی هشت هستهای است که با سرعت ۲٫۳ گیگاهرتز کار می‌کند. به احتمال زیاد چیپست آن Kirin 659 خواهد بود، اگر چه جای تعجبی نخواهد بود اگر پردازنده kirin 710 در آن استفاده شود، این تراشه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه همراه خواهد بود. صفحه نمایش این دستگاه نیز پنل LCD 6.3 اینچی خواهد بود که وضوح ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسل در نسبت ابعاد ۱۹:۹ را ارائه خواهد کرد.

بخش دوربین نیز مطمئنا هیجان انگیز است، چینش دوربین دوگانه در پشت دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و ۲۴ مگاپیکسل ثانویه است که مانند  هانر ۱۰ کومبو با لنز مونوگرام ۲۴ مگامپیکسلی به نظر می‌رسد. تنظیم دوربین جلو نیز دوگانه است، ۲۴ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل که هر دو آنها در یک بریدگی کوچک در صفحه نمایش جای می‌گیرند.

Huawei nova 3 specs arrive on TENAA

اگر چه این تلفن تحت دو شماره کد مدل PAR-AL00 و PAR-TL00 نشان داده شده است، اما ما از قبل و با توجه به پوسترهای تبلیغاتی می‌دانیم که این گوشی همان nova 3 است. این دستگاه ممکن است شبیه به P20 Lite به نظر برسد اما در واقع دارای اندازه بزرگتری می‌باشد، با ابعاد دقیق ۱۵۷ x 73.7 x 7.3 میلی متر و وزن ۱۶۶ گرمی. باتری آن نیز ۳٫۶۵۰ میلی آمپر ساعت است و احتمالا با قابلیت شارژ سریع Huawei Super Charge همراه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.