آیا قلم S گلکسی نوت ۹ بلوتوث دارد؟ - تکفارس 
آیا قلم S گلکسی نوت ۹ بلوتوث دارد؟ - تکفارس 

آیا قلم S گلکسی نوت ۹ بلوتوث دارد؟

سید محمد معلمی
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - 18:30
آیا قلم S گلکسی نوت ۹ بلوتوث دارد؟ - تکفارس 

طبق شایعاتی که هر روز منتشر و هر لحظه نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود، به نظر می‌رسد سامسونگ تنها گلکسی نوت ۹ را ارتقا نخواهد داد بلکه می‌خواهد قلم S این فبلت را نیز پیشرفته‌تر کند و قابلیت‌هایی نظیر اتصال با بلوتوث را نیز به آن بیفزاید.

یکی از منابع موثق در مورد گوشی و تبلت تأیید کرده که قلم S به کاربران این امکان را می‌دهد تا موسیقی‌های خود را اجرا کرده و دیگر کارهایی که با بلوتوث قابل انجام است را مورد استفاده قرار دهند.

قلم S پیشرفته‌تر در گلکسی نوت ۹

یکی از منابع موثق به نام Ice Universe می‌گوید: قلم S گلکسی نوت ۹ می‌تواند از فاصله دور، موسیقی را متوقف و یا پخش کند زیرا به اتصال بلوتوثی مجهز است که البته این کار هیچ ارتباطی به یک قلم ندارد.

هنوز چگونگی استفاده از این قلم مشخص نشده ولی اگر قرار است تا با آن موزیک متوقف و پخش شود، طبیعتاً باید یک دکمه فیزیکی روی قلم S وجود داشته باشد.

یکی دیگر از موارد استفاده از این قلم هوشمند، گرفتن تصاویر گروهی با بلوتوث از فاصله‌های دور است بنابراین در چنین شرایطی قلم S به عنوان کنترل از راه دور عمل خواهد کرد.

اگر منابعی همچون Ice Universe در مورد قلم S درست گفته باشند، می‌توانیم ادعا کنیم که این یکی از مهمترین پیشرفت‌هایی است که سامسونگ در حوزه قلم‌های هوشمند دستگاه‌های نوت خود اعمال کرده است.

شاید اگر تا کنون کسی بود که در مورد کارایی قلم S اعتراض داشت و بر این عقیده بود که نباید به یادداشت برداری محدود باشد، احتمالاً با قابلیت‌های اتصال بلوتوثی بتوان نظر چنین افرادی را نسبت به قلم S تغییر داد و حتی کسانی که خریداران سنتی سری نوت سامسونگ هستند نیز قانع خواهند شد تا گلکسی نوت ۹ خریداری نمایند.

شایعاتی پیرامون مشخصات فنی گلکسی نوت ۹

به غیر از یک قلم پیشرفته‌تر در گلکسی نوت ۹، گفته می‌شود که مشخصات فنی این فبلت نیز بسیار بهتر خواهد بود هرچند طراحی و ظاهر آن نسبت به مدل سال قبل سری نوت یعنی مدل گلکسی نوت ۸ تفاوت خاصی نخواهد داشت.

گلکسی نوت ۹ در بسیاری از زمینه‌ها پیشتاز و جزو اولین‌ها خواهد بود. اگر شایعات را باور کنیم، این گوشی اولین دستگاه از سری نوت می‌باشد که با رنگ زرد عرضه می‌شود. این رنگ در نوع خود خوی ماجراجویانه سامسونگ را به رخ دیگر رقبا می‌کشد که همواره به دنبال چالش‌های جدید است.

اسکنر اثر انگشت در گلکسی نوت ۹ نیز به درون صفحه نمایش منتقل شده است. این همان چیزی است که بسیاری از طرفداران سامسونگ بعد از معرفی گلکسی اس ۸ منتظر آن بودند. البته اگر این مطلب در مورد گلکسی نوت ۹ درست باشد، این گوشی اولین دستگاهی نیست که اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش دارد زیرا پیش از این کمپانی ویوو چنین اقدامی انجام داده بود.

از نظر دیگر مشخصات فنی نیز گلکسی نوت ۹ هیچ چیزی از دیگر پرچمداران کم نخواهد داشت زیرا پردازنده آن اسنپدراگون ۸۴۵، رم آن ۶ یا ۸ گیگ و دوربین آن یک ماژول فوق‌العاده (مانند همیشه) خواهد بود. البته در مورد تعداد سنسورهای موجود در این گوشی سخنی به میان نیامده است ولی چیزی که احتمال دارد این است که نسبت به گلکسی نوت ۸ قطعاً بهتر خواهد بود.

اگر به گلکسی نوت ۹ علاقه‌مند هستید و می‌خواهید از مشخصات فنی آن آگاه شوید، باید تا تاریخ ۹ آگوست صبر کنید تا سامسونگ این فبلت را معرفی نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید