از آنر ۱۰ جی تی رونمایی شد - تکفارس 
از آنر ۱۰ جی تی رونمایی شد - تکفارس 

از آنر ۱۰ جی تی رونمایی شد

سید محمد معلمی
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
از آنر ۱۰ جی تی رونمایی شد - تکفارس 

پس از اینکه هوآوی از GPU توربو در ماه گذشته رونمایی کرد، حالا اعلام کرده که می‌خواهد در فصل تابستان از این تکنولوژی در برخی از محصولاتش استفاده کند.

حالا برای اینکه این کمپانی چینی به وعده خود جامه عمل پوشانده باشد، برند زیر مجموعه آن از گوشی آنر ۱۰ جی تی رونمایی کرد.

این دستگاه نسبت به مدلهای قبلی کمی پیشرفت دارد و به نظر می‌رسد گوشی گیمینگ باشد تا به نوعی برای کاربران و مشتریان نوآوری ایجاد کرده باشد. به علاوه، آنر جی تی ۱۰ یک رم ۸ گیگی دارد که آن را به اولین دستگاه هوآوی تبدیل خواهد کرد که این مقدار رم را در خود جای داده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، گوشی آنر ۱۰ که در ماه آوریل معرفی شد، دو نمونه با رم ۴ یا ۶ گیگی داشت.

به غیر از مقدار رم، دیگر مشخصات فنی آنر ۱۰ جی تی با نمونه‌های قبلی آن یکی خواهد بود به طوری که یک صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی با بریدگی، پردازنده Kirin 970، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با لنز ۲۴ مگاپیکسلی در آن شاهد خواهیم بود.

GPUهای توربو، باعث ارتقا عملکرد گوشیها می‌شوند به طوری که اگر کسی دستگاه آنر ۱۰ جی تی را خریداری نماید، متوجه عملکرد ۶۰ درصدی پردازنده آن خواهد شد. البته انتظار می‌رود با توجه به رم ۸ گیگی، عملکرد پردازنده باز هم بهبود یابد.

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که گوشی آنر ۱۰ هم در آینده‌ای نزدیک آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد که سبب ارتقا عملکرد آن نیز می‌شود.

در پایان، به کسانی که به گوشی آنر ۱۰ جی تی علاقه‌مند هستند، باید اعلام کنیم که هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است. ذکر این نکته نیز الزامی است که از تاریخ ۲۴ جولای فروش آنر ۱۰ جی تی در چین آغاز خواهد شد هرچند در مورد فروش جهانی آن باید جزئیات بیشتری اعلام شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.