ال‌جی هم گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 
ال‌جی هم گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 
ال‌جی هم گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 

ال‌جی هم گوشی تاشو تولید خواهد کرد

سید محمد معلمی
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - 17:30
ال‌جی هم گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 

تا به حال، سال ۲۰۱۹ سالی شده که اکثر تولیدکنندگان موبایل می‌خواهند گوشی‌های تاشو تولید کنند. از سامسونگ و هوآوی گرفته تا موتورولا.

حالا بر اساس پتنت تازه منتشر شده، گویا ال‌جی نیز در پی تولید گوشی تاشو است تا بتواند وارد این رقابت داغ با دیگر کمپانی‌ها شود.

با توجه به شایعات و اخبار رسیده، گوشی تاشو سامسونگ به صورت عمودی تا می‌خورد و نه افقی، ال‌جی نیز نشان داده که محصول تاشو این کمپانی نیز همچون گوشی سامسونگ به دو نیم تا می‌شود. برای انجام این کار، ال‌جی سعی کرده تا از مکانیسمی استفاده نماید که گوشه‌های بالایی موبایل روی گوشه‌های پایینی روبه‌رو قرار می‌گیرند بنابراین چنین راهکاری آسیب‌های احتمالی به صفحه نمایش را از بین خواهد برد. به علاوه، به منظور جلوگیری از باز شدن خودکار گوشی، دو آهنربا در بالا و پایین گوشی کار گذاشته شده‌اند تا دستگاه در جای خود ثابت بماند.

از نظر کارایی، احتمالاً گوشی تاشو ال‌جی به گونه‌ای باشد که گوشی‌های باز شو را برای ما تداعی می‌کند زیرا پس از اینکه موبایل باز می‌شود، صفحه نمایش آن بلافاصله روشن می‌گردد و هنگامی که بسته می‌شود، نمایشگر خاموش خواهد شد. ضمن اینکه محصول تاشو ال‌جی دارای دو آنتن، دو اسپیکر و دو میکروفون نیز خواهد بود که از سمت بالا به پایین و زیر صفحه نمایش کار گذاشته شده‌اند. از نظر دوربین نیز شاید ال‌جی آن را در درون صفحه نمایش قرار دهد زیرا انتظار می‌رود یک طراحی بسیار باریک را در این گوشی شاهد باشیم.

ال‌جی هم گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 

تا کنون مشخص نشده که ال‌جی چه زمانی می‌خواهد از گوشی تاشو خود رونمایی کند. هرچند با توجه به رویه فعلی این کمپانی که سعی کرده با شکیبایی محصولش را تولید نماید، نباید به این زودی‌ها منتظر خبر رونمایی از آن باشیم.

ال‌جی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده که تنها زمانی از محصول تاشو خود رونمایی خواهد کرد که خودشان نیاز بازار را در معرفی آن ببینند و نه زمانی که رقبا گوشی‌های تاشو خود را روانه بازار کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید