فعالسازی صفحه پشتیبانی از گلکسی نوت ۹ در چهار کشور - تکفارس 
فعالسازی صفحه پشتیبانی از گلکسی نوت ۹ در چهار کشور - تکفارس 

فعالسازی صفحه پشتیبانی از گلکسی نوت ۹ در چهار کشور

سید محمد معلمی
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - 18:30
فعالسازی صفحه پشتیبانی از گلکسی نوت ۹ در چهار کشور - تکفارس 

گوشی گلکسی نوت ۹ به زودی در تاریخ ۹ آگوست رونمایی می‌شود ولی اگرچه نقش اصلی را در همایش Unpacked سامسونگ فبلت حدوداً ۶٫۵ اینچی ایفا می‌کند، ولی اکثر افراد منتظر مشاهده قلم S هستند که گفته می‌شود قابلیت‌های زیادی خواهد داشت و تفاوت‌های بی‌شماری با نمونه‌های قبلی دارد.

اسناد منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نشان می‌دهد که این قلم با استفاده از بلوتوث LE و با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی به گلکسی نوت ۹ وصل خواهد شد. بنابراین شایعات منتشر شده مبنی بر وجود اتصال بلوتوثی در این قلم کاملاً درست می‌باشد.

اگرچه بیش از یک ماه تا برگزاری همایش Unpacked سامسونگ زمان باقی است، ولی صفحات پشتیبانی از گلکسی نوت ۹ با شماره مدل SM-N960F/DS در سایت این کمپانی کره‌ای برای چهار کشور در دسترس قرار گرفته است.

این صفحات به سؤالاتی در مورد قابلیت شارژ سریع، چگونگی انتقال داده‌ها از حافظه فعلی کاربر به گوشی گلکسی نوت ۹، چگونگی وارد کردن آدرس ایمیل در گوشی و چگونگی راه‌اندازی سیمکارتها و استفاده از دو قابلیت نصب دو سیمکارت پاسخ خواهند داد. متأسفانه این صفحات جزئیاتی در مورد گلکسی نوت ۹ فاش نمی‌کنند و بیشتر به مشکلات احتمالی کاربران و دارندگان این گوشی رسیدگی می‌نمایند.

همانطور که گفتیم، صفحه پشتیبانی گلکسی نوت ۹ با شماره مدل SM-N960F/DS در سایت رسمی سامسونگ برای چهار کشور راه‌اندازی شده است. این چهار کشور عبارتند از فنلاند، دانمارک، فرانسه و نروژ.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید