گوشی باز شو آتی سامسونگ با دوربین اصلی دوگانه - تکفارس 
گوشی باز شو آتی سامسونگ با دوربین اصلی دوگانه - تکفارس 

گوشی باز شو آتی سامسونگ با دوربین اصلی دوگانه

سید محمد معلمی
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - 19:00
گوشی باز شو آتی سامسونگ با دوربین اصلی دوگانه - تکفارس 

س از اینکه در دسامبر سال گذشته تصویری از گوشی باز شو سامسونگ به نام W2018 منتشر شد، مشخص گردید که این دستگاه اولین محصول بازار خواهد بود که چندین دریچه لنز دارد و احتمال می‌رود همین تکنولوژی را در سری گلکسی اس ۹ نیز ببینیم. حالا گویا قرار است گوشی W2018 باز هم در دوربین خود نوآوری‌هایی بیاورد اما باید آن را با نام W2019 شناسایی کنیم.

این گوشی که با اسم رمزی Project Lyken در دست تولید می‌باشد، به نظر می‌رسد دارای دوربینی باشد که همچون دیگر پرچمداران سامسونگ دارای دو لنز خواهد بود.

البته هنوز مشخصات فنی دقیق این گوشی فاش نشده ولی می‌توان وجود چندین دریچه لنز را در آن تقریباً قطعی دانست. به علاوه، استفاده زیاد سامسونگ از سنسورهای تله فوتو احتمالاً سبب شود تا این حسگرها را در گوشی W2019 نیز ببینیم. اگرچه به زعم بسیاری از افراد، آگاهی از مشخصات دوربین W2019 بسیار مفید است، ولی برخی کارشناسان بر این باورند که ممکن است این رویه، تنظیمات و ماژول دوربین گلکسی اس ۱۰ را برای همه مشخص نماید.

همچون بر اساس گوشی‌های باز شو قبلی سامسونگ، باید انتظار داشته باشیم که W2019 نیز دو صفحه نمایش داشته باشد. به علاوه، مشخصات فنی که معمولاً آنها را در دستگاه‌های پرچمدار کمپانی‌ها مشاهده می‌کنیم نیز در این گوشی وجود خواهند شد. این مشخصات فنی عبارتند از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی. همچنین، با توجه به اینکه گوشی W2018 در سال گذشته با اندروید ۷٫۱ (سیستم عامل معمول آن زمان) عرضه شد، احتمال می‌رود W2019 نیز با اندروید ۸٫۱ (آخرین نسخه رسمی اندروید) به دست مشتریان برسد هرچند زمان معرفی اندروید ۹٫۰ یا P نیز نزدیک می‌باشد.

از آنجایی که W2019 یک محصول مخصوص چین است، دسترسی به گوگل پلی استور در این کشور از طریق این دستگاه وجود نخواهد داشت.

از سال ۲۰۱۲ تا کنون، تمامی گوشی‌های باز شو سامسونگ در ماه نوامبر معرفی شده‌اند به غیر از W2018 که روز اول دسامبر سال گذشته از آن رونمایی شد. بنابراین با در نظرگیری این رویه، باید معرفی W2019 را در ماه نوامبر امسال منطقی بدانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید