مشخصات فنی گوشی اوپو اِی ۳ اس مشخص شد - تکفارس 
مشخصات فنی گوشی اوپو اِی ۳ اس مشخص شد - تکفارس 

مشخصات فنی گوشی اوپو اِی ۳ اس مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۵ تیر ۱۳۹۷ - 18:00
مشخصات فنی گوشی اوپو اِی ۳ اس مشخص شد - تکفارس 

اوپو از سری اِی ۳ خود در ماه آوریل رونمایی کرد و سپس گوشی Realme 1 که شباهت زیادی به مدل اِی ۳ داشت ولی از نظر دوربین و صفحه نمایش کمی ضعیف‌تر به نظر می‌رسید را معرفی نمود.

حالا این کمپانی چینی از مدل اِی ۳ اس که گوشی مقرون‌به‌صرفه و ارزان قیمتی است رونمایی کرده است. این گوشی اگرچه نمونه پایین‌تر اوپو اِی ۳ می‌باشد، ولی از دوربین اصلی دوگانه و باتری نسبتاً قدرتمندی بهره می‌برد.

گفته می‌شود اِی ۳ اس با پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ می‌آید که CPU حدود ۱٫۸ گیگاهرتزی دارد. ضمن اینکه GPU آن نیز از نوع آدرنو ۵۰۶ می‌باشد. متأسفانه مقدار رم و حافظه داخلی اوپو اِی ۳ اس هنوز مشخص نشده ولی سیستم عامل و رابط کاربری آن تقریباً برای همه شناخته شده است به طوری که اندروید اوریو ۸٫۱ و رابط کاربری ColorOS با نسخه ۵٫۱ در این دستگاه وجود خواهد داشت.

اوپو اِی ۳ اس دارای دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد بنابراین لنز اصلی دارای دریچه لنز f/2.2 و لنز ثانویه دارای دریچه لنز f/2.4 خواهد بود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و دارای دریچه لنز f/2.2 می‌باشد.

مشخصات فنی گوشی اوپو اِی ۳ اس مشخص شد - تکفارس 

در این گوشی می‌توان دو سیمکارت و یک مموری کارت میکرو قرار داد. باتری اوپو اِی ۳ اس دارای ظرفیت ۴۲۳۰ میلی‌آمپری است که برای این گوشی بسیار قدرتمند به حساب می‌آید و می‌توان آن را از طریق پورت میکرو USB شارژ کرد.

اگرچه تمام این مشخصات فنی در نوع فوق‌العاده هستند، ولی تقریباً همان‌هایی هستند که در مدل اِی ۵ اوپو خواهیم دید یعنی گوشی که هفته پیش مشخصات فنی آن فاش شد.

گذر زمان ثابت خواهد کرد که آیا اوپو تصمیم گرفته که نام اِی ۵ را به اِی ۳ اس تغییر دهد یا خیر. البته این احتمال نیز وجود که منابع خبری اشتباه مرتکب شده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید