معرفی نمونه جدیدی از گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) با نامی دیگر - تکفارس 
معرفی نمونه جدیدی از گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) با نامی دیگر - تکفارس 

معرفی نمونه جدیدی از گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) با نامی دیگر

سید محمد معلمی
۱۵ تیر ۱۳۹۷ - 19:30
معرفی نمونه جدیدی از گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) با نامی دیگر - تکفارس 

پس از معرفی گلکسی ای ۶ (۲۰۱۸)، سامسونگ از گوشی دیگری در کره جنوبی رونمایی کرد که با نام گلکسی جین (Galaxy Jean) شناخته می‌شود. این گوشی تقریباً همان گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) می‌باشد که در ماه می سال جاری میلادی معرفی شد و نام آن حالا به این اسم عوض شده است.

وجود عبارت A6+ در سایت رسمی سامسونگ، نشان می‌دهد که حتی اسم رمزی این گوشی نیز با مدل آن تطابق دارد.

گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) با قیمت حدوداً ۳۹۵ دلار توسط ارائه‌دهنده خدمات KT در کره جنوبی در دسترس مشتری خواهد بود و رنگ‌های بنفش و مشکی از جمله رنگ‌هایی هستند که می‌توان این دستگاه را خریداری کرد.

تنها تفاوت گلکسی جین با گلکسی ای ۶ پلاس در حافظه داخلی و مقدار رم آن می‌باشد به طوری که گلکسی جین ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داشت، ولی گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) دارای ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

دیگر مشخصات فنی دو گوشی با یکدیگر مشابه خواهد بود یعنی گلکسی جین از پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۶ اینچی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با لنز ۲۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. ضمن اینکه باتری آن نیز ظرفیتی برابر با ۳۵۰۰ میلی‌آمپر خواهد داشت.

کره جنوبی تنها کشوری نیست که گلکسی ای ۶ پلاس (۲۰۱۸) در آن به فروش می‌رسد زیرا این دستگاه را می‌توان در چین نیز تهیه کرد به طوری که هم‌اکنون این گوشی همچون گلکسی اِی ۹ استار لایت قابل خرید است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.