آیفون ۶٫۱ اینچی در ۵ رنگ - تکفارس 
آیفون ۶٫۱ اینچی در ۵ رنگ - تکفارس 

آیفون ۶٫۱ اینچی در ۵ رنگ

سید محمد معلمی
۱۵ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
آیفون ۶٫۱ اینچی در ۵ رنگ - تکفارس 

بر اساس ادعای مینگ چی کو، تحلیلگر TF International Securities، اپل آیفونی که قرار است آن را با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی عرضه نماید را در ۵ رنگ آبی، قرمز، خاکستری، نارنجی و سفید با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش خواهد رساند.

این به معنای تولید گوشی به رنگ‌های آبی و طلایی برای نخستین بار است. البته اگر رنگ خاکستری را همان خاکستری خاکی و قرمز را همان قرمز پروداکت بدانیم. به علاوه، چنین اقدامی می‌تواند بدین معنا باشد که اپل می‌خواهد رنگ قرمز استاندارد را در گوشی خود به کار ببرد و قصد ندارد آیفونی با رنگ پروداکت قرمز عرضه کند.

به گفته مینگ چی کو، دیگر گوشی آیفون که صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی دارد، قیمتی برابر با قیمت آیفون ایکس یعنی ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت که می‌تواند سبب ارزانتر شدن نمونه ۵٫۸ اینچی آن هم به میزان حداقل ۱۰۰ دلار باشد. ضمن اینکه آیفون ۶٫۵ اینچی دارای نمونه طلایی رنگی خواهد بود که آیفون ایکس را نمی‌توانستیم با این رنگ در بازار پیدا کنیم.

اگر به تصویر کاملی از آیفون ۶٫۱ اینچی نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که این دستگاه با صفحه نمایش LCD و بدنه آلومینیوم عرضه می‌شود و دیگر خبری از پوشش استیل ضد خش نخواهد بود. همانطور که اشاره کردیم نیز این گوشی دارای ۵ رنگ قرمز، طلایی، آبی، خاکستری خاکی و نقره‌ای خواهد بود.

با قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار، می‌توان آیفون ۵٫۸ اینچی را خریداری کرد. این گوشی که دوربین اصلی دوگانه دارد، از صفحه نمایش اولد بهره می‌برد و به رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای در بازار موجود خواهد بود.

و بالأخره آیفون ایکس ۶٫۵ اینچی همه رنگ‌های اشاره شده و ماژول دوربین اصلی دوگانه را خواهد داشت ولی قیمت آن به ۱۰۰۰ دلار می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید