دو تصویر لایو از شیائومی می مکس ۳ منتشر شد - تکفارس 
دو تصویر لایو از شیائومی می مکس ۳ منتشر شد - تکفارس 

دو تصویر لایو از شیائومی می مکس ۳ منتشر شد

سید محمد معلمی
۱۶ تیر ۱۳۹۷ - 19:30
دو تصویر لایو از شیائومی می مکس ۳ منتشر شد - تکفارس 

شاید بتوان شیائومی می مکس ۳ را جذاب‌ترین گوشی میان‌رده این کمپانی چینی دانست. این گوشی را که به خاطر سایز آن می‌توان فبلت نیز نامید، به تازگی در TENAA (آژانس رگولاتوری چین) مشاهده شده و طبق شواهدی که وجود دارد، احتمالاً به زودی از این دستگاه رونمایی خواهد شد.

اگر شما جزو کسانی هستید که بیصبرانه منتظر معرفی این دستگاه هستید، باید این مژده را به شما بدهیم که به تازگی دو تصویر زنده از قاب پشتی این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد در آن دوربین اصلی دوگانه وجود خواهد داشت. به علاوه، در این تصاویر کاملاً مشخص است که شرکت چینی یک اسکنر اثر انگشت نیز به کار گرفته است.

از آن‌جایی که انتظار می‌رود شیائومی می مکس ۳ از یک باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپری استفاده کند، بنابراین قاب پشتی این دستگاه، بزرگ می‌باشد که البته برای فبلت‌های شیائومی اصلاً مسئله عجیب و تازه‌ای نیست.

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی می مکس ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده می‌کند در حالی که مدل پرو آن پردازنده‌ای ۷۱۰ اسنپدراگونی خواهد داشت.

انتظار می رود که در ماه جاری میلادی از این فبلت رونمایی شود هرچند خودِ شیائومی هنوز تاریخ دقیقی برای این اتفاق اعلام نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید