سامسونگ سه نمونه از گلکسی اس ۱۰ تولید خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ سه نمونه از گلکسی اس ۱۰ تولید خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ سه نمونه از گلکسی اس ۱۰ تولید خواهد کرد

سید محمد معلمی
۱۶ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
سامسونگ سه نمونه از گلکسی اس ۱۰ تولید خواهد کرد - تکفارس 

گوشی گلکسی اس ۱۰ که انتظار می‌رود از آن در سال آینده رونمایی شود، احتمالاً در صفحه نمایش خود اسکنر اثر انگشت داشته باشد. البته گفته می‌شود که سامسونگ در حال طراحی و تولید سه مدل از این گوشی می‌باشد که از نظر مشخصات فنی و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

از آنجایی که نمونه استاندارد گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در صفحه نمایش خود اسکنر اثر انگشت خواهند داشت، نمونه دیگری از این گوشی با اسکنر اثر انگشت در کناره صفحه نمایش تولید خواهد شد که کارایی این حسگر مانند سنسور موجود در گوشی موتورولا زد ۳ پلی می‌باشد. این نمونه که قیمت ارزانتری نسبت به گلکسی اس ۱۰ اصلی و گلکسی اس ۱۰ پرو خواهد داشت، اولین محصول سامسونگ می‌باشد که در کناره خود اسکنر اثر انگشت دارد. به علاوه، شرکت کووالکوم را نیز باید تنها تأمین‌کننده سنسورهای اسکنر اثر انگشت برای گوشی‌های سامسونگ بدانیم.

اگرچه مهمترین تفاوت نمونه استاندارد گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پرو با گوشی اس ۱۰ دیگر، جایگاه قرارگیری اسکنر اثر انگشت می‌باشد، ولی گویا این دستگاه‌ها از نظر سایز صفحه نمایش و دوربین هم با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

نمونه اصلی، از صفحه نمایش ۵ اینچی و یک لنز دوربین بهره می‌برد در حالی که گلکسی اس ۱۰ استاندارد صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی و طراحی دو لبه خواهد داشت. ضمن اینکه دوربین آن نیز دوگانه و با دو لنز خواهد بود.

اما مهمترین و قطعاً گرانترین گلکسی اس ۱۰، صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی و دوربین اصلی سه‌گانه خواهد داشت که این اتفاق برای نخستین بار توسط سامسونگ رخ می‌دهد.

منابع نزدیک به سامسونگ مدعی شده‌اند که این شرکت هنوز مشخصات فنی نمونه‌های گلکسی اس ۱۰ را نهایی و تأیید نکرده است. به علاوه، ایده افزوده شدن نمونه‌ای دیگر به این گوشی، در روزهای اخیر مطرح شده بنابراین ممکن است اتفاقات دیگری در آینده رقم بخورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید