Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد

امین حسین پور
۱۹ تیر ۱۳۹۷ - 01:42
Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

مدتی قبل اطلاعاتی از TENAA درباره میان رده جدید اوپو منتشر شده بود که برخی جزئیات آن را نشان می‌داد. اما چند روز قبل این شرکت به طور رسمی جدیدترین میان رده خود را با نام Oppo A5 معرفی کرد.

Oppo A5 دارای نمایشگر ۶٫۲ اینچی از نوع LCD و با وضوح ۷۲۰ × ۱۵۲۰ پیکسل است. این نمایشگر همانطور که از وضوح آن مشخص است، دارای نسبت تصویر ۱۹:۹ است. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، A5 دارای بریدگی در بالای صفحه نمایش برای افزایش فضای نمایشگر است.

Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

در قلب Oppo A5 تراشه اسنپ دراگون ۴۵۰ با پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز جای گرفته است. بنابر اعلام وب سایت رسمی شرکت Oppo A5 دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است، اما این احتمال وجود دارد که بعداً نسخه دارای رم ۳ گیگابایت نیز عرضه شود. میان رده جدید اوپو دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه جانبی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

یک حسگر ۱۳ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه حسگر دوم ۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 در بخش پشتی و یک حسگر ۸ مگاپیکسل در جلو برای ثبت تصاویر سلفی مجموعه دوربین Oppo A5 را تشکیل می‌دهند.

Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس  Oppo A5 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

Oppo A5 دارای ابعادی برابر ۸٫۲ × ۷۵٫۶ × ۱۵۶٫۲ میلی‌متر است و ۱۶۸ گرم وزن دارد. تأمین انرژی Oppo A5 به عهده یک باتری بزرگ ۴،۲۳۰ میلی‌آمپری است. با توجه به تراشه کم مصرف با معماری ۱۴ نانومتری Oppo A5 عمر باتری بسیار خوبی دارد.

پیش فروش Oppo A5 از اواسط ماه آینده میلادی و با قیمت ۲۲۵ دلار آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید