آپدیت جدید برای گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ - تکفارس 
آپدیت جدید برای گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ - تکفارس 

آپدیت جدید برای گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸

سید محمد معلمی
۱۸ تیر ۱۳۹۷ - 08:00
آپدیت جدید برای گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ - تکفارس 

پس از اینکه ویدیویی منتشر شد و طی آن گزینه قفل صفحه نمایش که در گلکسی اس ۹ وجود داشت، به گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ نیز رسید، حالا سامسونگ قصد دارد تا ویژگی دیگری را از گوشی قدیمی‌تر خود به پرچمدارش منتقل کند.

ظاهراً آپدیت جدیدی برای لانچر Experience سامسونگ عرضه شده که طی آن گزینه چرخش هوم اسکرین به گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ می‌رسد. تا به حال، گلکسی اس ۹ تنها گوشی بود که چنین ویژگی را داشت ولی از این به بعد این قابلیت را در سه گوشی اشاره شده نیز خواهیم دید.

البته گویا قرار نیست همه افراد گزینه حالت منظره را حتی با بالاترین نسخه لانچر Experience دریافت کنند زیرا کمپانی کره‌ای قصد دارد آن را به صورت آپدیت و بروزرسانی در اختیار کاربران قرار دهد. شاید هم سامسونگ در حال آزمایش این ویژگی است تا در ابتدا آن را به کاربران ویژه بدهد.

در هر صورت، با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس تنظیمات هوم اسکرین، می‌توانید ببینید که آیا آپدیت برای شما در دسترس است یا خیر. اگر گزینه جدید حالت منظره را می‌بینید، به این معناست که می‌توانید گزینه چرخش هوم اسکرین را فعال نمایید و از حالت منظره استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید