Nokia 5.1 معرفی خواهد شد + مشخصات لو رفته - تکفارس 
Nokia 5.1 معرفی خواهد شد + مشخصات لو رفته - تکفارس 

Nokia 5.1 معرفی خواهد شد + مشخصات لو رفته

دانیال بالِدی
۱۸ تیر ۱۳۹۷ - 16:30
Nokia 5.1 معرفی خواهد شد + مشخصات لو رفته - تکفارس 

امسال HMD Global بسیار پر کار ظاهر شده است.این شرکت گوشی‌های زیادی با برند Nokia معرفی و عرضه کرد. البته ظاهرا کار این شرکت برای امسال هنوز تمام نشده و گوشی بعدی این شرکت، با نام Nokia X5 (و برای بازار خارج از چین با نام احتمالی ۵٫۱) معرفی شد. این گوشی در ۱۱ جولای، به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

این گوشی توسط حساب رسمی این شرکت و به وسیله‌ی تیزری در سایت چینی Weibo معرفی شد. در این تیزر هم‌چنین تاریخ انتشار گوشی در پکن فش شد ولی برای انتشار بین‌المللی اطلاعاتی ارائه نشد و احتمال عدم عرضه شدن آن در سطح بین‌المللی نیز وجود دارد.

طبق اطلاعاتی که قبلا لو رفتند، ما با یک گوشی به صرفه مواجه خواهیم بود. دوربین اصلی گوشی احتمالا شامل دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است. نمایشگر احتمالی گوشی دارای رزولوشن HD+ و اندازه‌ی ۵٫۹ اینچی خواهد بود. باتری گوشی احنمالا ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت. از لحاظ حافظه نیز این گوشی دارای رم ۳، ۴ یا حتی ۶ گیگابایتی خواهد بود. حافظه‌ی اصلی نیز ۶۴ گیگابایتی پیش‌بینی می‌شود. گوشی احتمالا به تراشه‌ی MediaTek مجهز خواهد شد. قیمت گوشی نیز حدود ۱۴۰ دلار پیش‌بینی می‌شود!

البته همانگونه که ذکر شد، به جز تاریخ انتشار، بقیه‌ی اطلاعات در حد شایعه و احتمالی هستند.

به هر حال، برای دیدن گوشی نیازی به صبر کردن تا تاریخ معرفی رسمی نیست. رندر‌های گوشی در سایت Baidu از قبل منتشر شدند. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی درای دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه است. هم‌چنین حاشیه‌ و بریدگی بالای جلوی گوشی به سبک Iphone X طراحی شده است. در آخر بعضی از این تصاویر را مشاهده خواهیم کرد:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.