بروزرسانی‌ جدید YouTube Music تنظیمات جدیدی را به آن اضافه می‌کند - تکفارس 
بروزرسانی‌ جدید YouTube Music تنظیمات جدیدی را به آن اضافه می‌کند - تکفارس 

بروزرسانی‌ جدید YouTube Music تنظیمات جدیدی را به آن اضافه می‌کند

امیر مریخ
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - 19:22
بروزرسانی‌ جدید YouTube Music تنظیمات جدیدی را به آن اضافه می‌کند - تکفارس 

سازندگان اپ YouTube Music، احتمالا به زودی از تنظیمات جداگانه‌ی کیفیت صدا و ویدئوی اپ خود رونمایی خواهند کرد.

در طی ماه گذشته، گوگل نهایتا با انتشار به روز رسانی برای اپ موسیقی خود (YouTube Music app) اقدام به هماهنگ کردن این اپ با تاریخ انتشار سرویس استریم موسیقی جدیدش، کرد. هر چند که سایت ۹to5Google با برسی کدهای درون فایل APKی این اپ به اطلاعات جدیدی در مورد بروز رسانی‌های آینده‌ی آن دست یافت. در میان این اطلاعات درز کرده، این مطلب به نظر می‌رسد که این غول اینترنتی جهان در حال حاضر بر روی ویژگی‌های دیگری برای سرویس جدید خود کار می‌کند. در این اطلاعات به طور ویژه‌ای بر تنظیمات جداگانه‌ی کیفیت صدا و تصویر، ویدئو‌ها اشاره شده است. همچنین اشاره شده است که این ویژگی‌ها تا قبل از بروز رسانی شماره‌ی ۲٫۳۹ به اپ افزوده خواهند شد. هرچند که به نظر می‌رسد این ویژگی‌های موجود در بروز رسانی‌های آینده تنها محدود به بخش دانلود محتوا باشد.

در حال حاضر این مسئله که چه نوع کیفیت‌هایی از ویدئو در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت نامعلوم است. ولی اگر احتمالات در نظر گرفته درست از آب در بیایند، دو کیفیت ۳۶۰p و ۷۲۰p به نظر دو آپشن معقول می‌آیند. و این موارد با محدودیت‌هایی که به دلیل سرعت اتصال به اینترنت و حجم آزادی قابل دسترسی دستگاه، به وجود می‌آید، متناسب خواهند بود. به هر حال، کاربران قادر خواهد بود تا از بین آپشن‌های کیفیتی صوتی، بالا، متوسط و پایین یکی را انتخاب کنند.

در محدوده زمانی حال، این اطلاعات که در چه زمانی دقیقا، کاربران به تنظیمات جدید YouTube Music دسترسی پیدا می‌کنند، نامعلوم است. اما حضور آثاری از این تنظیمات در نسخه‌ی فعلی، این نوید را می‌دهد که به زودی در طی چند بروز رسانی آینده شاهد این تنظیمات خواهیم بود. و زمانی که این تنظیمات به طور رسمی وارد اپ شوند، کابران توانایی کنترل بالاتری برای آنچه را که خواهان دانلود آن هستند به دست خواهند آورد. هم اکنون در نسخه‌ی حال حاضر این اپ،  کاربران تنها توانایی انتخاب سه آپشن را دارند که این آپشن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • فقط صدا
  • کیفیت متوسط (که کیفتی معادل ۳۶۰p را فراهم می‌کند)
  • کیفیت HD (که کیفیتی معادل ۷۲۰P را فراهم می‌کند)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید