عزم HTC  برای تولید اولین گوشی مبتنی بر بلاک‌چین! - تکفارس 
عزم HTC  برای تولید اولین گوشی مبتنی بر بلاک‌چین! - تکفارس 

عزم HTC برای تولید اولین گوشی مبتنی بر بلاک‌چین!

دانیال بالِدی
۲۱ تیر ۱۳۹۷ - 15:02
عزم HTC  برای تولید اولین گوشی مبتنی بر بلاک‌چین! - تکفارس 

Htc تأیید کرد که در حال تولید یک گوشی بر اساس بلاک‌چین (blockchaim) است که این گوشی اولین در نوع خودش خواهد بود. این گوشی، یک گوشی عجیب و حتی «مرموز!» به نظر می‌رسد. این گوشی، که پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰۰دلار قیمت داشته باشد، قرار است یک هویت دیجیتالی منحصر به فرد به صاحب خودش بدهد.

این گوشی نام رمز «Exodus (به معنای مهاجرت)» را یدک می‌کشد و هنوز هیچ اطلاعات دیگری، البته به جز طرحی که در ابتدای خبر دیدیم، از آن منتشر نشده است.Htc  قبلا اعلام کرده بود که در حال کار کردن بر روی یک گوشی متفاوت است که در آخر ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. هم‌چنین این شرکت اعلام کرد که اطلاعات تکمیلی، مانند قیمت گوشی، در سه ماه چهارم امسال (۲۰۱۸) منتشر می‌گردد.

این شرکت نیز در اقدامی بی‌سابقه در میان شرکت‌های تلفن همراه، رئیس بخش افسر رمزنگاری (crypto) را معرفی کرد. فردی که برای این منصب معرفی شده، بیان کرد:

در عصر اینترنت جدید مردم عموما هوشیاری بیشتری نسبت به داده های خود دارند و این یک فرصت فوق‌العاده برای دادن این امکان به آن‌ها است که بتوانند هویت دیجیتالی مخصوص به خودشان را اختیار کنند. Exodus یک نقطه‌ی عالی برای شروع است، زیرا گوشی‌ها امروزه شخصی‌ترین وسیله‌ی افراد به شمار می‌آید و همچنین این محل است که همه اطلاعات آن‌ها در آن ثبت می‌شوند ]یا می‌توانند ثبت شوند[. من از این‌که این فرصت را به دست آوردم که از اینترنت تمرکزضدایی کنم و آن را به سود کاربر مدرن تغییر دهم خیلی هیجان‌زده هستم.

حال باید دید که برنامه‌ی مدیران شرکت برای U12+ و مرتبط کردن آن با این برنامه جدید چه خواهد بود. برنامه‌ی دراز مدت این شرکت برای آینده‌ی خود چیست؟ چگونه می‌خواهد وضعیت نابسامان خود را با این طرح جدید تغییر دهد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید