شارژر بعدی هوآوی زمان شارژ را به شدت کاهش خواهد داد - تکفارس 
شارژر بعدی هوآوی زمان شارژ را به شدت کاهش خواهد داد - تکفارس 

شارژر بعدی هوآوی زمان شارژ را به شدت کاهش خواهد داد

پوریا اسدی
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - 13:40
شارژر بعدی هوآوی زمان شارژ را به شدت کاهش خواهد داد - تکفارس 

در سال‌های اخیر، تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند به طور فزاینده‌ای بر روی فناوری‌های شارژ سریع تمرکز نموده‌اند، حتی اپل نیز از این تکنولوژی در سال گذشته استفاده کرده است. باید توجه داشت که این فناوری نه تنها به بازاریابی شرکت‌ها کمک می‌کند بلکه می‌توانند برای باتری‌هایی که ظرفیت پایین‌تری دارند، یک مزیت ‌باشد.

در حال حاضر، تاج سریع‌ترین تکنولوژی شارژ بر سر شرکت Oppo برای Super VOOC است. این تکنولوژی اخیرا در نسخه Lamborghini  از گوشی پرچمدار Find X مورد استفاده قرار گرفته است و به طور کامل می‌تواند باتری ۳۴۰۰mAh را در مدت ۳۵ دقیقه، به طور کامل شارژ کند. با این حال، اگر به لیست گواهینامه‌های صادره‌ی جدید در چین نگاهی بیاندازیم، رقیب این شرکت، هواوی، ممکن است در آستانه عرضه‌ی شارژر خود باشد که احتمالا از لحاظ سرعت Oppo را پشت سر خواهد گذاشت. این تولید کننده در سال ۲۰۱۶، تکنولوژی Honor Magic را معرفی نمود که با استفاده از پیکربندی ۵V / 8A باتری را در ۴۵ دقیقه به طورکامل شارژ می‌کرد، اما ظاهرا شارژر تازه تأیید شده از تنظیم بسیار قدرتمند تر ۱۰V / 4A استفاده می‌کند. این ویژگی اجازه می‌دهد که توان خروجی تا ۴۰ وات افزایش یافته – که تقریبا دو برابر ۲۲واتی است که شارژر فعلی هواوی قادر به رسیدن به آن است – و به طور بالقوه زمان شارژ را به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش دهد و در نتیجه جایگاه نخست را بدست بیاورد.

در حال حاضر، هنوز مشخص نشده است که دقیقا چه زمانی هواوی در صدد انتشار فناوری جدید خود است. با این حال، با توجه به عرضه‌ی گوشی پرچم‌دار سری Mate 20 که برای ماه اکتبر در نظر گرفته شده،  این برند چینی به طور بالقوه می‌تواند آن را در دستگاه‌های خود -یا حداقل در Mate 20 Pro که ممکن است دارای نمایشگر OLED انعطاف پذیر ۶٫۹ اینچی باشد- قرار دهد.

شارژر بعدی هوآوی زمان شارژ را به شدت کاهش خواهد داد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید