آیا مایکروسافت گوشی اندرویدی تولید خواهد کرد؟ - تکفارس 
آیا مایکروسافت گوشی اندرویدی تولید خواهد کرد؟ - تکفارس 

آیا مایکروسافت گوشی اندرویدی تولید خواهد کرد؟

سید محمد معلمی
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - 22:00
آیا مایکروسافت گوشی اندرویدی تولید خواهد کرد؟ - تکفارس 

اگرچه معرفی گوشی سرفیس تا پایان سال آتی میلادی رخ نخواهد داد، ولی این به معنای عدم فروش گوشی جدید مایکروسافت در سال جاری نخواهد بود زیرا بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، یکی از نمایندگان فروشگاه مایکروسافت هنگام برقراری ارتباط با یک نفر اعلام کرده که این غول تکنولوژی در حال طراحی و تولید یک گوشی اندرویدی است.

هرچند بسیاری از افراد دوست ندارند برند مایکروسافت را روی گوشی اندرویدی ببینند و این گزارش یا خبر را یک کذب و حتی دروغ بدانند، ولی باید بگوییم که تولید چنین دستگاهی توسط مالک سیستم عامل ویندوز بسیار محتمل می‌باشد.

گفتنی است در سال‌هایی که ویندوز فون سیستم عامل برخی از گوشی‌ها بود و مایکروسافت از آن پشتیبانی می‌کرد، این کمپانی از اندروید درآمد بیشتری داشت زیرا وسعت این پلتفرم به مراتب نسبت به ویندوز فون بیشتر است و گردش مالی آن نیز بسیار زیاد است. به علاوه، این کمپانی اپلیکیشن‌هایی دارد که هم برای iOS و هم برای اندروید عرضه شده‌اند که اکثر آنها خرید درون برنامه‌ای دارند بنابراین نمی‌توان تولید گوشی اندرویدی با برند مایکروسافت را یک رؤیا خواند و باید این گزارش را جدی بگیریم.

اگرچه یکی از نمایندگان فروشگاه‌ها این گزارش را منتشر کرده است، ولی معمولاً این افراد کسانی هستند که در آخرین لحظات از تولید یک محصول آگاهی پیدا می‌کنند. ضمن اینکه این افراد برای فروش محصولات موجود در فروشگاه‌های خود حساسیت به خرج می‌دهند تا کمیسیون خود را از تولیدکننده دریافت کنند بنابراین چنین اخباری را زیاد مهم نمی‌دانند به همین دلیل آنها بیشتر به فروش گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمندی توجه دارند که فعلاً در مغازه‌شان موجود است.

در پایان اشاره کنیم که اگرچه تولید گوشی اندرویدی مایکروسافت ممکن است تحقق یابد، ولی به غیر از گزارشی که این مسئول فروشگاه مایکروسافت منتشر کرده، جای دیگری خبری در این‌باره نیست. حتی تولیدکنندگان قطعات که معمولاً اخبار غیرمنتظره‌ای می‌دهند نیز صحبتی نکرده‌اند بنابراین باید به اخباری که در آینده در مورد گوشی اندرویدی مایکروسافت منتشر می‌شود توجه کنیم و این گزارش را فعلاً فقط یک شایعه بدانیم.

نظر شما چیست؟ آیا مایکروسافت پس از اینکه نتوانست با سیستم عامل ویندوز فون در بازار گوشیها موفق عمل کند، با گوشی اندرویدی می‌تواند در این بازار موفقیت خود را جشن بگیرد یا خیر؟

برای خبرهای بیشتر در این مورد، با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید