مرورگر Microsoft Edge در اندروید به زودی از ترجمه‎ی صفحات وب پشتیبانی می کند - تکفارس 
مرورگر Microsoft Edge در اندروید به زودی از ترجمه‎ی صفحات وب پشتیبانی می کند - تکفارس 

مرورگر Microsoft Edge در اندروید به زودی از ترجمه‎ی صفحات وب پشتیبانی می کند

پوریا اسدی
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - 16:41
مرورگر Microsoft Edge در اندروید به زودی از ترجمه‎ی صفحات وب پشتیبانی می کند - تکفارس 

Microsoft Edge، مرورگر تلفن همراه شرکت مستقر در ردموند بوده که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده و در حال حاضر این مرورگر در حال دریافت ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی است. اگر شما نسخه بتا این برنامه را اجرا می‌کنید، ممکن است که با برخی از ویژگی‌هایی که مایکروسافت با آخرین به روز رسانی معرفی کرده، آشنا باشید.

با این حال، اگر شما فقط نسخه پایدار Microsoft Edge در فروشگاه Google Play را استفاده می‌کنید، ما آخرین ویژگی‌های آن در بروزرسانی جدید را به شما معرفی می‌کنیم.

اول و مهمتر از همه، مایکروسافت پشتیبانی از ترجمه صفحات وب را اضافه کرده است که یک ویژگی مورد نیاز برای هر مرورگر تلفن همراه مدرنی است. این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا بسر می‌برد، بنابراین انتظار می‌رود که به زودی این مرورگر بتواند یک وب سایت با زبان متفاوتی را هنگام بارگذاری با توجه به آنچه که در دستگاه شما پیکربندی شده است به صورت خودکار ترجمه کند.

اگر از Bing Rewards با Edge استفاده می‌کنید خوشحال خواهید بود که مایکروسافت قصد دارد تا مشکل مرورگر را که گاهی اوقات مانع از دریافت پاداش برای استفاده از موتور جستجو به طور پیش فرض می‌شود را حل کند.

سورپرایز دیگر ادغام تایم لاین با ویندوز ۱۰ است، بنابراین شما قادر خواهید بود همه فعالیت‌ها را در تلفن هوشمند اندرویدی خود مشاهده کنید.

در آخر، بهبود عملکرد ، همراه با رفع برخی از مشکلات شناخته شده نیز اضافه شده است. متأسفانه، ما تاریخ انتشار این بروز رسانی را در دست نداریم، اما نباید مدت زمان زیادی طول بکشد تا در فروشگاه Google Play که در حال حاضر در نسخه‌ی بتا موجود است، در دسترس قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.