بنچمارک نوکیا ۶٫۱ پلاس حکایت از سخت افزار میان رده این دستگاه دارد - تکفارس 
بنچمارک نوکیا ۶٫۱ پلاس حکایت از سخت افزار میان رده این دستگاه دارد - تکفارس 

بنچمارک نوکیا ۶٫۱ پلاس حکایت از سخت افزار میان رده این دستگاه دارد

میر مهدی حامی
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - 20:10
بنچمارک نوکیا ۶٫۱ پلاس حکایت از سخت افزار میان رده این دستگاه دارد - تکفارس 

اگر شما منتظر عرضه یک گوشی هوشمند اندرویدی با بریدگی در صفحه نمایش هستید، شاید بخواهید کمی بیشتر صبر کنید زیرا HMD Global در حال آماده سازی نسخه Nokia X6 برای عرضه جهانی است. نسخه جدید در سراسر جهان به نام نوکیا ۶٫۱ پلاس شناخته خواهد شد و انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۹ جولای به بازار عرضه شود.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون داریم نوکیا ۶٫۱ پلاس و نوکیا X6 می‌بایست از نظر مشخصات مشابه باشند و لیست اخیر Geekbench نیز مهر تاییدی بر این موضوع است. نوکیا X6 در سه نوع ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه در دسترس خواهد بود.

این نسخه خاص از نوکیا ۶٫۱ پلاس که در Geekbench روئیت شده است دارای ۴ گیگابایت رم بوده و برخلاف مدل نوکیا X6 که رابط کاربری سفارشی را برای بازار چین اجرا می‌کند از اندروید ۸٫۱٫۰ اوریو بهره می‌برد.

Nokia 6.1 Plus benchmark listing reveals mid-range hardware, Android 8.1.0 Oreoلیست مشخصات جزئی تایید می‌کند که نسخه جهانی نیز قدرت خود را از همان پردازنده کوالکوم اسنپدراگون ۶۳۶ تامیین می‌کند. ما امیدواریم که نوکیا ۶٫۱ پلاس همانند شایعات موجود و در ۱۹ ژوئیه عرضه شود، اما احتمالا کمی طول خواهد کشید تا این دستگاه در سرتاسر جهان در دسترس قرار بگیرد.
نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ لطفا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.