اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس؛ گوشی میان‌رده ولی قدرتمند - تکفارس 
اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس؛ گوشی میان‌رده ولی قدرتمند - تکفارس 

اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس؛ گوشی میان‌رده ولی قدرتمند

سید محمد معلمی
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - 18:00
اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس؛ گوشی میان‌رده ولی قدرتمند - تکفارس 

سونی به تازگی از گوشی اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس رونمایی کرده و سعی کرده که در این دستگاه مشخصات فنی یک پرچمدار را به گوشی میان‌رده بیاورد.

در حالی که از نظر کمیت و کیفیت، گوشی‌های میان‌رده هیچ کمبودی در بازار ندارند، ولی سونی در تلاش است تا با عرضه اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس تجربه جدیدی از این دستگاه‌ها را به متقاضیان ارائه کند.

اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس از نگاه کمپانی تولیدکننده

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶ اینچی، رزولوشن HD+، نسبت تصویر ۱۸:۹ و بدنه Gorilla Glass 5 می‌باشد.

سونی با معرفی این گوشی، برای نخستین بار تکنولوژی High-Resolution Audio خود را در یک دستگاه میان‌رده به کار برده است که به نظر می‌رسد با قیمتی مناسب، توجه همگان را به سوی خود جلب کند.

هیدیوکی فورومی، نماینده مدیرعامل سونی در بخش ارتباطات می‌گوید: این گوشی میان‌رده ما دارای تمام مشخصات فنی است که دوست داریم در یک پرچمدار مشاهده کنیم. اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۸:۹، تکنولوژی Hi-Res Audio و دوربین قدرتمند است تا بتواند مشخصات فنی خاصی را برای متقاضیان گوشی‌های هوشمند ارزان در بازار ارائه کند.

مشخصات فنی اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس گوشی میان‌رده‌ای است بنابراین نباید انتظار داشته باشیم بتواند با برخی پرچمدارها مانند گلکسی اس ۹ و یا آیفون ایکس رقابت کند بلکه در نوع خود و در زمینه گوشی‌های میان‌رده، می‌توانیم آن را یک سر و گردان بالاتر بدانیم.

اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ با رم ۴ یا ۶ گیگی می‌باشد که برای یک دستگاه میان‌رده فوق‌العاده است. از نظر حافظه داخلی نیز، این دستگاه دارای نمونه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است.

دیگر مشخصات فنی این گوشی عبارتند از دوربین اصلی ۲۳ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با لنز زاویه گسترده. ظرفیت باتری این محصول سونی، حدود ۳۵۸۰ میلی‌آمپر می‌باشد که با یک بار شارژ می‌تواند انتظارات کاربران را برای کار کردن به مدت طولانی با آن، برآورده نماید.

کمیت اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس

سونی می‌گوید که گوشی اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس از اواخر ماه آگوست وارد بازار خواهد شد ولی این کمپانی ژاپنی هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نکرده است بنابراین با قطعیت نمی‌توان گفت که چه زمانی این گوشی را می‌توان خریداری کرد. به علاوه، قیمت اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس نیز هنوز مشخص نیست ولی با توجه به مشخصات فنی و قرار گرفتن در زمره گوشی‌های میان‌رده، احتمالاً هزینه خرید آن منطقی و مناسب باشد.

اگر اکسپریا ایکس اِی ۲ پلاس در زمینه گوشی‌های میان‌رده، یک دستگاه قدرتمند شناخته شود، آیا حاضر به خرید آن هستید؟ نظرات خود را در انتهای خبر با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید