تصاویر فاش شده از پنل جلویی Meizu 16 Plus - تکفارس 
تصاویر فاش شده از پنل جلویی Meizu 16 Plus - تکفارس 

تصاویر فاش شده از پنل جلویی Meizu 16 Plus

میر مهدی حامی
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - 17:13
تصاویر فاش شده از پنل جلویی Meizu 16 Plus - تکفارس 

مدیر عامل Meizu، جک وونگ، در تاریخ ۲۶ آگوست از پرچمدار جدید این شرکت به نام Meizu 16 رونمایی خواهد کرد. بیش از یک ماه زمان تا معرفی از این مجموعه باقی مانده اما یک کاربر Weibo به تازگی پنل جلویی نوع پلاس از این سری را به نمایش گذاشته است. این گوشی جدید عملا در کناره‌ها بدون حاشیه و در بالا و پایین دارای حاشیه بسیار نازکی خواهد بود.

تصویر پنل شیشه‌ای Meizu 16 Plus از یک کارخانه قطعات در چین گرفته شده و درک درستی از اندازه آن را در مقایسه با یک گوشی Oppo Find X واقعی که یک گوشی هوشمند آینده نگر با دوربین جمع شونده، ۱۵۶٫۷ میلیمتر طول و ۷۴٫۲ میلیمتر عرض است، ارائه می‌دهد، بنابراین با نگاهی به تصاویر متوجه خواهیم شد که Meizu 16 Plus بلندتر از ۱۶۰ میلیمتر و عریض‌تر از ۷۶ میلیمتر نخواهد بود.

این ارقام تقریبی نشان می‌دهد که Meizu 16 Plus دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی است و طبق گفته Lekster دارای پنل OLED خواهد بود. فقط یک سوراخ در بالای قاب برای دوربین سلفی وجود دارد، اگرچه در عکس طرف مقابل پنل شیشه‌ای حسگر مجاورت و چراغ اعلان‌ها نیز دیده می‌شوند.

انتظار می‌رود سری Meizu 16 دارای حداقل یک نسخه با اسکنر اثر انگشت تحت نمایشگر یا حداقل یک دکمه mBack حساس به فشار باشد. همچنین یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و یک محفظه حرارتی نیز برای خنک شدن دستگاه وجود خواهد داشت. قیمت آن نیز احتمالا کمتر از ۴٫۰۰۰ یوآن چین خواهد بود که با توجه به نرخ فعلی برابر با ۶۰۰ دلار / ۵۱۰ یورو است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.