مشخصات منتشر شده از گوشی Mi Max 3 - تکفارس 
مشخصات منتشر شده از گوشی Mi Max 3 - تکفارس 

مشخصات منتشر شده از گوشی Mi Max 3

میر مهدی حامی
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - 19:13
مشخصات منتشر شده از گوشی Mi Max 3 - تکفارس 

شیائومی در پنج شنبه پیش رو از Mi Max 3 رونمایی خواهد کرد، اما این شرکت تصمیم گرفته است تا کمی زودتر نکات کلیدی و تاثیر گذار این گوشی در فروش را به نمایش بگذارد، یعنی صفحه نمایش و باتری بزرگ، همچنین اطلاعات بیشتری نیز توسط یرخی رسانه‌ها چینی منتشر شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، با تکفارس همراه باشید.

شیائومی Mi Max 3 دارای صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی با رزولوشن Full HD + و نسبت تصویر ۱۸:۹ است، اما خبری از بریدگی در صفحه نبوده و شاهد یک حاشیه نازک در قسمت بالایی هستیم. باتری ۵،۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که نسبت به باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی Mi Max 2 یک ارتقا محسوب می‌شود.

مشخصات دیگری که در تصاویر فاش شده است عبارتند از: چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ با ۸ هسته Kryo 260 و سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز. دوربین دوگانه نیز ترکیبی از لنز ۱۲ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی است که در Redmi Note 5 استفاده می‌شود و سنسور اصلی این دوربین دارای پیکسل‌هایی به اندازه ۱٫۴ میکرومتر است.

دستگاه موجود در تصاویر فوق دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه است، اما از اطلاعات TENAA می‌دانیم که شیائومی در حال آماده سازی انواع مختلف حافظه برای این دستگاه است. نسخه MIUI نیز v9.6 ذکر شده است که بر پایه اندروید اوریو ۸٫۱ می‌باشد.

بنابراین تنها اطلاعات ناموجود از این دستگاه مربوط به رنگ بندی‌ها، قیمت و زمان عرضه می‌شود که از آن‌ها نیز در ۱۹ جولای و به طور رسمی با خبر خواهیم شد.

نظر شما در مورد Mi Max 3 چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.