Galaxy Note 9 در دست مدیر عامل سامسونگ، در مکان عمومی، رؤیت شد! - تکفارس 
Galaxy Note 9 در دست مدیر عامل سامسونگ، در مکان عمومی، رؤیت شد! - تکفارس 

Galaxy Note 9 در دست مدیر عامل سامسونگ، در مکان عمومی، رؤیت شد!

دانیال بالِدی
۲۶ تیر ۱۳۹۷ - 08:00
Galaxy Note 9 در دست مدیر عامل سامسونگ، در مکان عمومی، رؤیت شد! - تکفارس 

سه هفته قبل از رسمی شدن Galaxy Note 9، این گوشی در دست مدیرعامل سامسونگ، آقای DJ Koh، در عموم رویت شد. نکته‌ی جالب در رابطه با این گوشی، تایید ظاهر جدید برای آن است.  اگر چه تصویر گرفته شده نتوانست جزئیات جدید از این گوشی به ما نشان دهد ولی تغییر ظاهر پشت گوشی را تایید کرد. دو دوربین عقب دستگاه به صورت افقی در کنار یک دیگر قرار گرفتند و اسکنر اثرانگشت نیز در زیر آن‌ها قرار دارد. با این توصیفات احتمالا با ظاهری بسیار مشابه با نسخه‌ی سال قبل این گوشی، یعنی Galaxy Note 8، مواجه باشیم. در حقیقت انتظار می‌رور که نسبت به گوشی سال قبل، فقط کمی کاهش سایز در گودی پشت دستگاه را شاهد باشیم. البته به اختمال فراوان، شاهد رنگ‌بندی‌های زیادی برای این گوشی باشیم و حتی ممکن است قلم و خود گوشی با رنگ‌های متفاوتی عرضه شوند.

حال کمی از ظاهر دستگاه دور شویم و به باطن آن نیز نگاهی بیندازیم. این گوشی از پردازنده‌ی Exynos 9810 استفاده خواهد کرد که سابقا آن را در Galaxy S9 مشاهد کردیم. البته از این پردازنده در نسخه‌ی بین‌المللی استفاده خواهد شد و در نسخه‌ی آمریکایی گوشی، از پردازنده‌ی آمریکایی، یعنی Snapdragon 845، استفاده خواهد شد. رم و حافظه‌ی هر دو نسخه نیز به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود اگر چه شایعات از عرصه‌ی نسخه‌ی ۸ و ۲۵۶ گیگاباتی برای برخی بازارهای محدود مانند چین خبر دادند. این گوشی به یک باتری ۴,۰۰۰mAh قدرتمند مجهز خواهد شد. از لحاظ نرم‌افزاری نیز گوشی با اندروید ۸٫۱ اوریو و آخرین نسخه‌ی Samsung Experience عرضه خواهد شد.

از لحاظ قیمت، با توجه به شرایط قیمت گذاری و عرضه و تقاضا، به احتمال با یک گوشی حداقل ۹۶۰ دلاری مواجه خواهیم بود که بستگی به برخی جزئیات، ممکن است مدل‌های گرانتری نیز عرضه شوند. احتمالا Galaxy Note 9 در اواخر مرداد (اواسط آگوست) آماده‌ی پیش‌فروش و در اوایل شهریور (اواخر آگوست) آماده‌ی ارسال شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید