اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که مدیریت فالوورها را آسان‎تر می‎کند - تکفارس 
اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که مدیریت فالوورها را آسان‎تر می‎کند - تکفارس 

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که مدیریت فالوورها را آسان‎تر می‎کند

پوریا اسدی
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که مدیریت فالوورها را آسان‎تر می‎کند - تکفارس 

اگر حساب کاربری اینستاگرام شما عمومی ‌است، هیچ راه حلی برای جلوگیری از دسترسی افراد به فید شما وجود ندارد. حتی اگر فردی را مسدود کنید، عکس‌های‌تان از طریق حالت خصوصی مرورگر، قابل دسترس هستند. اینستاگرام در تلاش برای در اختیار گذاشتن کنترل بیشتر به کاربران بر روی لیست فالوورهای آنها است؛ این شرکت به طور گسترده‌تر در حال آزمایش قابلیت حذف فالورها به صورت دستی ، با چند لمس ساده است.

کاربران با حساب‌های خصوصی مدت طولانی است که توانایی حذف فالوور و قطع دسترسی به محتوای خود را به صورت فوری دارند. اما در حساب‌های عمومی‌ نیز این گزینه در دسترس خواهد بود. گزارش‌های این ویژگی جدید “حذف پیرو” در چند ماه گذشته پخش شده است و به نظر می‌رسد که برای یک نمونه بزرگتر از کاربران – حداقل در اندروید – در دسترس است. پس از دیدن توییت Matt Navarra در مورد آن در امروز، من با اینستاگرام تماس گرفتم و یک سخنگو تایید کرد که در حال آزمایش این ویژگی هستند. این شرکت از ارائه جزئیات بیشتر در مورد نسخه کامل برای همه حساب‌های اینستاگرام خودداری نمود.

چرا شما می‌خواهید فالوورها را حذف کنید؟ شاید شما در مورد اینکه دوستان قدیمی ‌و یا شرکای سابق‌تان به زندگی شما سرک بکشند، احساس خوبی نداشته باشید. مسدود کردن و غیرفعال کردن افراد، به طور عمده منجر به نتیجه ی یکسانی می‌شود، اما این ویژگی باعث می‌شود تا از عجیب بودن زمانی کی فرد متوجه می‌شود که بلاک شده، بکاهد. این روش کمتر تهاجمی ‌است.

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که مدیریت فالوورها را آسان‎تر می‎کند - تکفارس 

اینستاگرام یادآوری می‌کند که کاربرانی که برای حذف کردن انتخاب می‌کنید، در مورد این اقدام اطلاع رسانی نمی‌شوند. این  باعث کاهش درام و افزایش ” قسم میخورم که تو را دنبال می‌کردم ” در طرف مقابل می‌شود.

در اواخر ماه مه، اینستاگرام یک ویژگی “خاموش” را به نمایش گذاشت که به شما اجازه می‌دهد تا در حالی که به طور کامل از پست‌ها و داستان‌هایی افراد اجتناب می‌کنید، آنها را دنبال کنید، . این ویژگی به صراحت به منظور جلوگیری از تنش با افراد در زندگی واقعی بوجود آمده است. همانطور که همکارمن، جیک می‌نویسد:

شما نمی‌توانید یک آشنای نزدیک را دنبال نکنید زیرا ۱۲ بار در روز پست می‌گذارد، حتی اگر واقعا شایسته آن باشد. اما با این ویژگی کارتان راحت ‌می‌شود.

این بار اینستاگرام تلاش می‌کند تا قدرت بیشتری را نسبت به افرادی که شما را دنبال می‌کنند، در اختیارتان قرار دهد آن هم بدون اینکه نیازی به تغییر حساب کاربری خود به حالت خصوصی داشته باشید.

چند نفر در The Verge در گوشی‌های اندروید (از جمله من) شاهد عملکرد Remove Follower هستند. برای بررسی اینکه آیا آن را در گوشی خود دارید یا نه، به صفحه پروفایل بروید، روی فالورها ضربه بزنید، و سپس باید یک نماد با سه نقطه عمودی در سمت راست نام کاربری آنها ببینید. با ضربه زدن روی آن، پیامی ‌برای حذف آن شخص به نمایش در می‌آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.