طبق تایید رسمی شیائومی، نسخه لایت از Mi A2 نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 
طبق تایید رسمی شیائومی، نسخه لایت از Mi A2 نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

طبق تایید رسمی شیائومی، نسخه لایت از Mi A2 نیز عرضه خواهد شد

میر مهدی حامی
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - 15:09
طبق تایید رسمی شیائومی، نسخه لایت از Mi A2 نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

حساب توییتر شیائومی همچنان درحال تبلیغ رونمایی از Mi A2 است و حتی رسما تایید کرده که Mi A2 Lite نیز همراه آن رونمایی خواهد شد. در اولین توییت گفته شده که: «۲دوتا بهتر از یکی است» و توییت بعدی نیز به صراحت نام دستگاه دوم را Mi A2 Lite اعلام کرده است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

جهت اطلاع بیشتر شما لازم به ذکر است که در روز گذشته شخصی Mi A2 Lite را با قیمت مناسب (۱۹۰ دلار) برای فروش گذاشت و مشخصات آن را تایید کرد. گوشی تا حدودی مانند Redmi 6 Pro بوده بجز اینکه با اندروید خام به جای MIUI عرضه می‌شود.(همانند Mi A2 که همان Mi 6X است).

تفاوت‌های بین شیائومی Mi A2 و نسخه Lite با صفحه نمایش آغاز می‌شود، ۵٫۹۹ اینچ در مقابل ۵٫۸۴ اینچ (رزولوشن در هر دو نسخه یکسان است)، اما شاید بزرگترین تغییر در استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ قدیمی‌تر بجای اسنپدراگون ۶۶۰ باشد.

بخش دوربین نیز در نسخه Lite دارای دوربین‌هایی با رزولوشن و حساسیت کمتری است، البته A2 Lite آنقدرها هم بد نیست و دارای باتری بزرگتر ۴،۰۰۰mAh در برابر ۳،۰۱۰mAh می‌باشد.

هر دو گوشی در تاریخ ۲۴ جولای معرفی خواهند شد و احتمالا بلافاصله برای فروش عرضه خواهند شد. (با توجه به اینکه سخت افزارهای استفاده شده در این دو دستگاه برای مدت زمان طولانی در دسترس بوده‌اند).

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید