تصاویر لو رفته از پنل‌های جلویی آیفون‌های ۲۰۱۸ - تکفارس 
تصاویر لو رفته از پنل‌های جلویی آیفون‌های ۲۰۱۸ - تکفارس 

تصاویر لو رفته از پنل‌های جلویی آیفون‌های ۲۰۱۸

میر مهدی حامی
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - 15:59
تصاویر لو رفته از پنل‌های جلویی آیفون‌های ۲۰۱۸ - تکفارس 

در حال حاضر تایید شده است که اپل قصد دارد سه نوع از آیفون در سال جاری عرضه کند: آیفون X پلاس، جانشین آیفون X  فعلی و یک آیفون اقتصادی با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچ LCD. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

ما در هفته‌ها و ماه‌های گذشته خبرهای بسیاری در مورد آیفون‌های جدید شنیده‌ایم، اما اکنون می‌توانیم ببینیم که این دستگاه‌ها از جلو دقیقا چه ظاهری خواهند داشت، در تصاویر زیر پنل‌های جلویی این ۳ دستگاه را مشاهده می‌کنید.

ما توانستیم سه تصویر از دو منبع مختلف پیدا کنیم که در آن‌ها با پنل‌های یکسان مواجه شدیم. پنل ۶٫۱ اینچی در وسط دارای حاشیه‌هایی کمی ضخیم‌تر و ناتچ بزرگتری است، در حالی که پنل‌های OLED با ابعاد ۵٫۸ اینچ و ۶٫۵ اینچ (احتمالا آیفون X و آیفون X Plus) دارای حاشیه‌های نازک و ناتچ‌های کوچکتری هستند، و لازم به ذکر است که هر دو گوشی دارای ناتچ با اندازه یکسان هستند، بنابراین آیفون X Plus می‌بایست در مجموع بهترین نسبت نمایشگر به بدنه را ارائه کند.

همچنین نسخه ارزان‌تر از این آیفون‌ها نیز دارای ۳ برش است که فضای کافی برای قرار دادن تمام سنسورهای مورد نیاز برای استفاده از Face ID اپل را فراهم می‌کند و وجود تقریبا هیچ حاشیه‌ای در قسمت پایین دستگاه نیز نشان می‌دهد که الجی و اپل راه حلی برای تولید پنل های LCD که با زیبایی آیفون X مطابقت داشته باشد، پیدا کرده‌اند.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.