نتایج قابل توجه دوربین OnePlus 6 در تست DxOMark - تکفارس 
نتایج قابل توجه دوربین OnePlus 6 در تست DxOMark - تکفارس 

نتایج قابل توجه دوربین OnePlus 6 در تست DxOMark

میر مهدی حامی
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - 16:58
نتایج قابل توجه دوربین OnePlus 6 در تست DxOMark - تکفارس 

DxOMark دوربین OnePlus 6 را مورد بررسی قرار داده و نتایج بسیار مثبتی بدست آورده است، دوربین این دستگاه از گلکسی نوت ۸ و هر دو مدل آیفون ۸ امتیاز بالاتری گرفته (اما از آیفون X یک امتیاز کمتر دریافت کرده است) که برای یک گوشی ۵۲۰ دلاری اصلا بد نیست. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

شاید بتوان تنها نقطه ضعف دوربین OnePlus را در فیلمبرداری آن دانست. دوربین این گوشی امتیاز ۱۰۰ را در عکاسی به دست آورده، اما در بخش فیلمبرداری فقط ۸۷ امتیاز کسب کرده است. با این حال، کماکان یک پله بالاتر از گوگل پیکسل ۲ در ثبت عکس‌های ثابت قرار می‌گیرد.

OnePlus 6 scores a respectable 96 score from DxOMark, beats iPhone 8 Plus

عکاسی دوربین این دستگاه برای سرعت و دقت فوکوس خودکار، اکسپوژر قابل اتکا، رنگ‌های پویا، و همچنین کارایی فلش، مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، بعضا نویز‌هایی در مناطق یکنواخت وجود داشته و دوربین در بعضی مواقع در ثبت جزئیات نهایی درست عمل نمی‌کند.

دوربین فیلمبرداری آن نیز علاوه بر فوکس خودکار سریع دارای تثبیت کننده تصاویر کارآمد و سطح نویز پایین است، اگرچه که بدون نقص نیست. این دوربین در هنگام فیلمبرداری تصاویر را بیش از حد درخشان کرده و بدتر از آن، این کار را به طور مداوم انجام نمی‌دهد (شدت درخشندگی در بین فریم‌ها متفاوت است).

شما می توانید بررسی کامل را در وب سایت DxO Lab بخوانید، همچنین می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذراید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید