هواوی تا به الان تعداد ۱۰۰ میلیون واحد گوشی در سال ۲۰۱۸ فروخته است - تکفارس 
هواوی تا به الان تعداد ۱۰۰ میلیون واحد گوشی در سال ۲۰۱۸ فروخته است - تکفارس 

هواوی تا به الان تعداد ۱۰۰ میلیون واحد گوشی در سال ۲۰۱۸ فروخته است

علیرضا داداش زاده
۲۸ تیر ۱۳۹۷ - 13:22
هواوی تا به الان تعداد ۱۰۰ میلیون واحد گوشی در سال ۲۰۱۸ فروخته است - تکفارس 

امروز در حین معرفی گوشی Nova 3، رییس بخش محصولات مصرف کننده شرکت هواوی، آقای “Richard Yu” ، با خوشنودی اعلام کرد که شرکت هواوی توانسته عملکرد بسیار خوبی را در سال ۲۰۱۸ به ثبت برساند و تا به الان این شرکت توانسته ۱۰۰ میلیون واحد گوشی هوشمند به فروش برساند.

هواوی تا به الان تعداد ۱۰۰ میلیون واحد گوشی در سال ۲۰۱۸ فروخته است - تکفارس این مقدار فروش تا به این تاریخ در سال ۲۰۱۸ ثبت شده است که آمار بسیار خوبی می‌باشد. این تعداد فروش در سال ۲۰۱۵ در تاریخ ۲۲ دسامبر، ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۴ اکتبر و سال پیش در تاریخ ۱۲ سپتامبر به ثبت رسید که نشان می‌دهد سال ۲۰۱۸ برای هواوی تا به اینجای کار موفقیت آمیز بوده است.

هواوی تا به الان تعداد ۱۰۰ میلیون واحد گوشی در سال ۲۰۱۸ فروخته است - تکفارس ما اکنون در ماه جولای هستیم و زمان زیادی برای هواوی باقی مانده است که رکورد جدیدی در قسمت فروش سالانه برای خودش ثبت کند. آقای “Yu” امیدوار است که تا پایان سال ۲۰۱۸ هواوی بتواند ۲۰۰ میلیون واحد گوشی به فروش برساند، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که این هدف به تحقق خواهد پیوست یا نه. باید خاطر نشان کرد که هم اکنون گوشی‌های P20 Pro و P20 فروش خوبی را تجربه می‌کنند (در مجموع بیش از ۶ میلیون واحد فروش) و تا چند ماه دیگر انتظار می‌رود که Mate 20 هم به این تعداد فروش کمک شایانی کند.

در یک نگاه کلی، می‌توان نتیجه گرفت که میزان فروش محصولات هواوی نسبت به ۷ سال پیش، ۵۱ برابر بیشتر شده است و یقینا این مقدار فروش در آینده افزایش خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید