سامسونگ رسما اسمارت فون Galaxy Ace 3 را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ رسما اسمارت فون Galaxy Ace 3 را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ رسما اسمارت فون Galaxy Ace 3 را معرفی کرد

علیرضا
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - 18:59
سامسونگ رسما اسمارت فون Galaxy Ace 3 را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ رسما اسمارت فون Galaxy Ace 3 را معرفی کرد

روز گذشته مشخصات و تصاویری از اسمارت فون Galaxy Ace 3 منتشر شد و امروز سامسونگ به طور رسمی این اسمارت فون سطح متوسط را معرفی کرد. گفته می شود که این اسمارت فون به پیروی از نسل قبلی خود و با الهام گرفتن از پرچم دار جدید سامسونگ گلکسی اس ۴، طراحی و تولید شده است.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، مشخصات فنی Galaxy Ace 3 عبارت است از: صفحه نمایش ۴ اینچی با با کیفیت ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل از نوع TFT، پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی (تنها ۱.۷۷ گیگابایت آن در اختیار کاربر خواهد بود)، یک اسلات مایکرو SD با قابلیت پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت همراه با فلش LED و دوربین VGA در جلوی گوشی.

سامسونگ-رسما-گلکسی-ایس-3-Galaxy-Ace3-را-معرفی-کرد

باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، وای فای، بلوتوث ۴.۰، رمی ۱ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۴.۲ جلی بین سایر مشخصات Galaxy Ace 3 را تشکیل می دهد. ابعاد این محصول جدید سامسونگ ۱۲۱.۲ در ۶۲.۷ در ۹.۸ میلیمتر و وزن آن ۱۱۵ گرم می باشد.

علاوه بر این سامسونگ اعلام کرد که نسخه LTE این اسمارت فون نیز عرضه می شود که از نظر مشخصات سخت افزاری در برخی موارد با مدل ۳G متفاوت خواهد بود؛ پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و باتری ۱۸۰۰mAh.

ضخامت مدل LTE این اسمارت فون ۱۰ میلیمتر می باشد در صورتیکه ضخامت نسخه ۳G برابر با ۹.۸ میلیمتر است؛ البته یک نسخه با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نیز قرار است عرضه گردد.

منبع : GsmArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.