آپدیت جدید برای گوشی‌های سری اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس زد - تکفارس 
آپدیت جدید برای گوشی‌های سری اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس زد - تکفارس 

آپدیت جدید برای گوشی‌های سری اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس زد

سید محمد معلمی
۲۸ تیر ۱۳۹۷ - 18:14
آپدیت جدید برای گوشی‌های سری اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس زد - تکفارس 

سونی معمولاً شرکتی است که با برنامه پیش می‌رود و بر اساس رویه مشخصی که دارد، برای دستگاه‌ها و محصولات خود آپدیت عرضه می‌کند. حالا خبر رسیده که دو سری از گوشی‌های این شرکت به زودی چندین تغییر جزئی را دریافت می‌کنند. با تکفارس همراه باشید تا این دو سری را بشناسید.

آنطور که مشخص است، سونی آپدیت جزئی برای چند دستگاه خود عرضه خواهد کرد. کاربران گوشی‌های اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت باید به زودی منتظر تغییر رقم ساخت از ۳۴٫۴٫A.2.85 به ۳۴٫۴٫A.2.97 باشند. به همراه این تغییر، بسته امنیتی ماه جولای نیز برای دارندگان این گوشیها عرضه خواهد شد.

آپدیت جدید برای گوشی‌های سری اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس زد - تکفارس آپدیت جدید برای گوشی‌های سری اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس زد - تکفارس 

علاوه بر گوشی‌های اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت، دو محصول دیگر سونی یعنی اکسپریا ایکس زد و اکسپریا ایکس زد اس هم آپدیتی دریافت خواهند کرد که رقم ساخت آنها از ۴۱٫۳٫A.2.149 به ۴۱٫۳٫A.2.15 تغییر خواهد کرد. البته انتظار می‌رفت که گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس نیز بروزرسانی‌هایی را دریافت نماید ولی تا کنون خبری در این‌باره نشده است. در مورد گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیز باید بگوییم که آپدیت این دستگاه به زودی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید