احتمالا گلکسی واچ سامسونگ در دو سایز عرضه خواهد شد - تکفارس 
احتمالا گلکسی واچ سامسونگ در دو سایز عرضه خواهد شد - تکفارس 

احتمالا گلکسی واچ سامسونگ در دو سایز عرضه خواهد شد

میر مهدی حامی
۳۰ تیر ۱۳۹۷ - 15:54
احتمالا گلکسی واچ سامسونگ در دو سایز عرضه خواهد شد - تکفارس 

مجموعه‌ای جدید از اسناد FCC که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ در دو سایز راهی بازار خواهد شد. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه تکفارس باشید.

تصویری که دیروز منتشر شده بود یک صفحه نمایش ۱٫۱۹ اینچی را نشان می‌داد، در حالی که تصویر منتشر شده در امروز نمایشگر بزرگ‌تر ۱٫۳ اینچی را نشان می‌دهد. این ساعت دارای شاسی بزرگ‌تر ۴۸ میلی‌متری است در حالی که نسخه دیگر ۴۳٫۴ میلی‌متری خواهد بود.

در این سند از FCC، شما می‌توانید دو اندازه را در کنار یکدیگر مشاهده کنید که اختلاف کمی بین آنها وجود دارد. بر اساس این تصاویر CAD، نسخه بزرگ‌تر سامسونگ Galaxy Watch با توجه به شکل شاسی آن می‌تواند از نوع ورزشی باشد، در حالی که نسخه کوچکتر، طراحی مرسوم‌تری در زمینه ساعت‌های هوشمند را با زبانه‌ها و فضایی برای تعویض بندهای ساعت ارائه می‌دهد.

هر دو مدل نام مشابهی دارند و از باندهای یکسانی از LTE و Wi-Fi 2.4GHz b/g/n پشتیبانی می‌کنند. شماره مدل نسخه بزرگ‌تر SM-R805 و شماره مدل نسخه کوچک‌تر SM-R815 می‌باشد.

انتظار می‌رود که این ساعت جدید در کنار گلکسی نوت ۹ در شهر نیویورک و در تاریخ ۹ ماه اوت رونمایی شود. در غیر این صورت و اگر با تأخیر بیشتری همراه باشد، ممکن است به همراه سامسونگ گلکسی X در IFA برلین رونمایی شود.

نظر شما در مورد گلکسی واچ سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.