سامسونگ به دنبال ادغام سری نوت و S خود است - تکفارس 
سامسونگ به دنبال ادغام سری نوت و S خود است - تکفارس 

سامسونگ به دنبال ادغام سری نوت و S خود است

میر مهدی حامی
۳۰ تیر ۱۳۹۷ - 15:31
سامسونگ به دنبال ادغام سری نوت و S خود است - تکفارس 

بر اساس گزارش رسانه کره‌ای The Bel، معاون سامسونگ، جی لی، به دنبال ادغام سری گلکسی اس و خانواده گلکسی نوت می‌باشد. دلایل متعددی برای منطقی بودن این کار وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، با تکفارس همراه باشید.

دلیل اول این است که، فروشندگان چینی در حال در اختیار گرفتن بخش بزرگی از سهم بازار سامسونگ در فروش گوشی‌های پایین و میان رده هستند، در حالی که کاربرانی که به دنبال مدل‌های پرچمدار هستند نیز با قیمت‌های در حال افزایش روبرو هستند. ثانیا، از سال گذشته تا کنون، بخش بزرگی از جامعه دلیل قانع کننده‌ای برای خرید نوت ۸ به جای گلکسی S8 پلاس نداشته‌اند.

امسال نیز در صورتی که نوت ۹ و گلکسی S9 پلاس همانند سری‌های قبلی خود به همان اندازه به یکدیگر نزدیک باشند، دوباره با چنین موضوعی مواجه خواهیم شد. طبق گزارش‌ها سامسونگ متوجه این موضوع شده و هدف فروش تنها ۱۲ میلیون نوت ۹ را برای خود تعیین کرده است، که پیشرفتی جزئی نسبت به نوت ۸ با ۱۱ میلیون دستگاه فروخته شده به حساب می‌آید.

و در نهایت، به نظر می‌رسد که بر اساس گزارش‌ها سامسونگ گلکسی S10 را نه در دو مدل بلکه در سه مدل عرضه خواهد کرد و +S10 از صفحه بزرگ‌تری برخوردار خواهد شد.

بنابراین اگر سامسونگ تصمیم به چنین کاری گرفته باشد، می‌توان انتظار داشت که گلکسی +S10 همراه با مهمترین ویژگی سری نوت یعنی قلم S عرضه شود. این بدان معنی است که کاربرانی که به دنبال تجربه یک گوشی پرچمدار هستند نسخه عادی گلکسی S10، کسانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود هستند، نسخه اقتصادی از S10 و کاربرانی که به دنبال صفحه‌ای بزرگ‌تر و قابلیت‌های سری نوت باشند نسخه +S10 را تهیه خواهند کرد.

این تصمیم منجر به صرفه جویی قابل توجه‌ای در هزینه‌های مربوط به توسعه، طراحی و ساخت خواهد شد. ساده‌تر کردن خط تولید گوشی‌های پرچمدار همچنین شرایط را برای تولید سری گلکسی X با صفحه نمایش منعطف مهیا می‌کند که محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی سری نوت خواهد بود.

نظر شما در مورد این تصمیم سامسونگ چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.