۴ کاری که می‌توانید با گوگل انجام دهید درحالی که بسیاری از افراد نمی‌دانند - تکفارس 
۴ کاری که می‌توانید با گوگل انجام دهید درحالی که بسیاری از افراد نمی‌دانند - تکفارس 

۴ کاری که می‌توانید با گوگل انجام دهید درحالی که بسیاری از افراد نمی‌دانند

علیرضا داداش زاده
۳۱ تیر ۱۳۹۷ - 20:29
۴ کاری که می‌توانید با گوگل انجام دهید درحالی که بسیاری از افراد نمی‌دانند - تکفارس 

آیا تا به حال شده که در حال گوش کردن به یک موسیقی باشید و ناگهان ذهنتان به این فکر کند که اسم خواننده یا موزیک مورد نظر چیست؟ تا به حال خواسته‌اید که انجام جست و جوهای خود را ساده‌تر کنید؟ بنابراین شما فرد خوش شانسی هستید، زیرا قصد داریم به شما مطالبی را درمورد استفاده بهتر از گوگل آموزش دهیم.

جست و جوی صفحه

توسط این قابلیت می‌توانید صفحه جست و جو را کوچک کرده و در برنامه دستیار گوگل پنهان کنید. گوگل صفحه نمایش شما را خالی می‌کند و عملیات جست و جو را انجام می‌دهد. اکنون می‌توانید در حالی که با فرد مورد نظر خود چت می‌کنید، عملیات جست و جو را هم نیز انجام دهید.

زمان سنج

مرورگر گوگل کروم دارای یک افزونه می‌باشد که می‌تواند برای شما زمان را تنظیم کند. این زمان سنج می‌تواند در زمان انجام فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای که به تایمر نیاز دارد  و یا هشدار دادن به شما مفید باشد که توسط آن می‌توانید اطرافیان خود را با روشی جدید مبنی بر مدیریت زمان متحیر کنید.

برنامه جست و جوی آهنگ

همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم. آهنگی را گوشی می‌دهیم، اما نام آهنگ و یا خواننده آن را نمی‌دانیم. توسط برنامه جست و جوی آهنگ گوگل می‌توانید موزیک مورد نظر را برای گوگل پخش کنید و شاهد ارسال اطلاعات آن توسط گوگل باشید.

Tic Tac Toe

هر کسی در زمان کار کردن، مطالعه و یا حتی مراقبت از خانواده نیاز با کمی استراحت دارد. کلمه “tic tac toe” را در کادر جست و جوی گوگل تایپ کنید و همان لحظه شروع به انجام بازی کنید. این‌ها تنها جز کوچکی از کارهایی هستند که می‌توانید برای مدیریت زمان و متحیر کردن دوستان خود انجام دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.