مادربرد های ضد آب ASRock - تکفارس 
مادربرد های ضد آب ASRock - تکفارس 

مادربرد های ضد آب ASRock

میلاد کرمانشاهی
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - 11:32
مادربرد های ضد آب ASRock - تکفارس 

مادربرد های ضد آب ASRock

ASRock، شرکت تایوانی فعالی در زمینه IT و تولید قطعات، یکی از شرکت های موفق در عرصه مادربرد محسوب می شود. این شرکت نیز مثل تمامی شرکت ها، نسل چهارم مادربرد های اینتل (سوکت LGA 1150) آماده عرضه کرده است. سری OC Formula، خاص ترین سری از مادربردهای ASrock محسوب می شود که از نسل قبل (چیپست Z77) استارت آن زده شد. هم اکنون ASRock دو مادربرد از این سری را با قابلیتی منحصر به فرد آماده عرضه کرده است: بدنه ضد آب!

اتفاق، اتفاق است و همیشه می افتد، حتی زمانی که انتظارش را ندارید آب وارد کیس رایانه بشود! ولی با این حال می توانید با جدیدترین مادربرد های ASRock OC Formula که با لایه محافظ منسجم پوشیده است، خیال خود را از بابت این اتفاق نادر راحت کنید. نسل جدید مادربرد های این سری شامل دو مدل Z87 OC Formula و Z87 OC Formula/ac (با قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 ac) می باشد. پوشش منسجم (Conformal Coating) مادربرد را از آسیب مایعات رسانا، گردوغبار، زنگ زدگی و دماهای بسیار بالا محافظت می کند. و اگر شما همچنان از بابت عمر مادربرد خود هنگام اورکلاک نگرانید، دیگر نباشید چون ASRock این مادربرد ها را ۵ سال گارانتی کرده است.

مادربرد های ضد آب ASRock

 

مادربردهای z87 OC Formula و مدل ac، توسط اورکلاکر بسیار مشهور، آقای Nick Shih، طراحی شده اند. این دو مادربرد به تمام قابلیت و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای انجام اورکلاک های سنگین و هم چنین یک سری قابلیت های مربوط به نحوه زندگی (سر و کار داشتن با رطوبت، آب، گردوغبار و …) موسوم به A-Style، مجهز می باشند. ASRock این مادربرد ها را ۵ سال در مقابل آسیب های طبیعی (نه آسیب های غیرعادی و دستکاری های غیرمجاز) گارانتی کرده است. اگر مادربرد آسیب دیده قابل تعمیر نباشد، ASRock این مادربرد را با برد جدید یکسان و یا یکی از بردهای هم سری نسل بعد تعویض می کند.

مادربرد های ضد آب ASRock

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اصلی دو مدل Z87 OC Formula و Z87 OC Formula/ac مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.