شایعه: گوگل به زودی نسل دوم لپ‌تاب‌های Pixelbook را معرفی می‌کند - تکفارس 
شایعه: گوگل به زودی نسل دوم لپ‌تاب‌های Pixelbook را معرفی می‌کند - تکفارس 

شایعه: گوگل به زودی نسل دوم لپ‌تاب‌های Pixelbook را معرفی می‌کند

سعید حلاجیان
۱ مرداد ۱۳۹۷ - 15:16
شایعه: گوگل به زودی نسل دوم لپ‌تاب‌های Pixelbook را معرفی می‌کند - تکفارس 

به نظر می رسد شرکت گوگل حضور پر‌رنگی در بازار فناوری و تکنولوژی خواهد داشت. علاوه بر گوشی‌های هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL  و شایعاتی مبنی بر معرفی ساعت هوشمندی با برند Pixel، گوگل قصد دارد نسل دوم لپ‌تاب‌های هیبریدی خود موسوم به Pixelbook را نیز به بازار عرضه کند. برای جزییات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

ماه گذشته شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر این‌که گوگل به زودی از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی می‌کند که این ساعت هوشمند با برند Pixel و هم‌زمان با گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL عرضه خواهد شد. حال بر اساس گزارشات جدید، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد نسل دوم لپ‌تاپ هیبریدی موسوم به Pixelbook را نیز به محصولات جدید این شرکت اضافه کند.

ایوان بلاس (Evan Blass)، یکی از افرادی که در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند بسیار شناخته شده است، ضمن گزارش این موضوع در توییتر خود به این نکته اشاره کرد که نسل دوم لپ‌تاب‌های Pixelbook دارای حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر بوده و تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه خواهند شد. گوگل سال گذشته اولین سری از لپ‌تاب‌های Pixelbook را چند هفته پس از معرفی آن به بازار عرضه کرد.

اگرچه خیلی زود است که در ارتباط با مشخصات سخت افزاری این لپ‌تاب‌ها صحبت کنیم اما احتمالاً لپ‌تاب‌های Pixelbook جدید با پردازنده‌های  شرکت اینتل یا ARM و  همراه با ویژگی Chrome OS عرضه شده و همچنین از دستیار گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند. به علاوه احتمالاً Pixelbook جدید با تغییرات بزرگ دیگری نیز همراه خواهد بود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به افزایش طول عمر باطری و عملکرد بهتر در زمینه‌ی ترجمه‌ی زنده اشاره کرد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ از نظر شما لپ‌تاب‌های Pixelbook جدید چه ویژگی‌ها یا تغییرات دیگری به همراه خواهند داشت؟ نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید