برنامه Google Earth در دستگاه‌های iOS قابلیت جدیدی دریافت کرده است - تکفارس 
برنامه Google Earth در دستگاه‌های iOS قابلیت جدیدی دریافت کرده است - تکفارس 

برنامه Google Earth در دستگاه‌های iOS قابلیت جدیدی دریافت کرده است

میر مهدی حامی
۱ مرداد ۱۳۹۷ - 15:18
برنامه Google Earth در دستگاه‌های iOS قابلیت جدیدی دریافت کرده است - تکفارس 

Google Earth یک ابزار عالی است که به شما امکان می‌دهد تا از مکان‌هایی که آرزوی سفر به آن‌ها را داشتید به صورت مجازی بازدید کنید. حتی برای مثال، در بعضی از نقاط، مانند میدان نیویورک تایمز، شما می‌توانید ساعت‌ها از وقت خود را صرف راه رفتن مجازی در اطراف منطقه کنید. البته که شما ممکن است بخواهید یک راه مفیدتر برای صرف وقت خود پیدا کنید و ما کسی را در این مورد قضاوت نخواهیم کرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه تکفارس باشید.

اکنون، به لطف ابزار اندازه گیری جدید که به Google Earth افزوده می‌شود، می‌توانید فاصله بین هر دو نقطه در جهان را اندازه گیری کنید. یا مساحت قطعه زمین خاصی را مشخص کنید. این قابلیت اندازه گیری دقیق پس از ارائه برای اندروید و کروم ، اکنون برای دستگاه‌های iOS نیز ارائه خواهد شد.

در واقع، با توجه به پست وبلاگی جدید گوگل، ابزار اندازه گیری یکی از بیشترین ویژگی‌های درخواست شده توسط کاربران Google Earth بوده است. که اکنون توسط گوگل به مرحله اجرا در آمده است.

“ایا تا به حال شده است که بخواهید فاصله محل زندگی خود تا قطب شمال را حساب کنید؟ یا بخواهید میزان مسافتی که پیاده روی کردید را حساب کنید؟ یکی از ویژگی‌های درخواست شده برای Google Earth، توانایی اندازه گیری فاصله و نقاط است.”

جدا از اندازه گیری بین دو نقطه، این ابزار می‌تواند زمانی که شما به دنبال خرید یک خانه هستید نیز بسیار مفید باشد. برای مثال، می‌توانید فضای پارک موجود در محله مورد نظر را مشاهده و بررسی کنید که بسیار کاربردی است.

نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید