Palit و رونمایی از GTX 780 Super JetStream - تکفارس 
Palit و رونمایی از GTX 780 Super JetStream - تکفارس 

Palit و رونمایی از GTX 780 Super JetStream

میلاد کرمانشاهی
۲ تیر ۱۳۹۲ - 11:51
Palit و رونمایی از GTX 780 Super JetStream - تکفارس 

شرکت پالیت (Palit) از کارت گرافیک GTX 780 خود با طراحی اختصاصی موسوم به Super JetStream رونمایی کرد. از نظر ظاهر بسیار شبیه به JetStream معمولی بوده و از خنک کننده ۳-فن نسل دومی پالیت، البته با کمی تغییرات ظاهری استفاده می کند. GTX 780 Super JetStream از فرکانس های تقویت شده ۹۸۰ مگاهرتز در حالت پایه و ۱۰۳۳ مگاهرتز در حالت بوست (Boost) بهره مند است. هم چنین حافظه این کارت نیز در فرکانس کاری ۶٫۲۰ گیگاهرتز فعالیت می کند.

sdf

فرکانس های هسته کارت گرافیک Palit در میان بالاترین فرکانس های موجود برای چیپست GK110 بوده و از نظر سرعت ۱۴٫۷۵ درصد سریعتر از کارت مرجع انویدیا می باشد. این در حالی است که کارت JetStream معمولی فرکانس های ۹۰۲ و ۹۵۴ (بوست) و کارت موجع انویدیا فرکانس های پایین تر ۸۶۳ و ۹۰۰ مگاهرتز را ارائه می کند. Super JetStream هم چنین در میان چند کارت گرافیک معدودی قرار دارد که از حافظه اورکلاک شده کارخانه (Factory Overclocked) بهره می برد. چیپست های حافظه در فرکانس ۶٫۲۰ گیگاهرتز پهنای باندی بالغ بر ۲۹۷٫۶ گیگابایت بر ثانیه برا ارائه می دهند.

bld

خنک کننده این کارت نیز بسیار خوب بر روی برد قرار گرفته و آن را پوشانیده است. این خنک کننده مجهز به سه فن با اندازه احتمالی ۱۰۰ میلی متر (خبری در این باره منتشر نشده است) می باشد. فن وسطی با دو فن کناری متفاوت بوده و با ۱۵ پرده جریان هوا را به درونه هیت سینک آلومینیومی می دمد و دو فن کناری هم هوا را خارج می کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید