سالم ماندن Xperia V پس از ۴ روز ماندن در دریا! - تکفارس 
سالم ماندن Xperia V پس از ۴ روز ماندن در دریا! - تکفارس 

سالم ماندن Xperia V پس از ۴ روز ماندن در دریا!

علیرضا
۳ تیر ۱۳۹۲ - 10:51
سالم ماندن Xperia V پس از ۴ روز ماندن در دریا! - تکفارس 

سالم ماندن Xperia V پس از ۴ روز ماندن در دریا!

پس از موفقیت های شرکت سونی در ارائه ی گوشی های ضد آب و جذب مشتری های زیاد، این روزها شرکت های بسیاری روی به ساخت چنین گوشی هایی آورده اند.

داستانی که اکنون برای شما تعریف میکنیم دقیقا به همین موضوع ربط دارد و شاید بیش از پیش اهمیت این ویژگی را تایید کند. البته شاید این داستان عجیب به نظر بیاید ولی کاملا واقعیت دارد.

sony-xperia-v

به گزارش خبر فیلیپین، دانش آموزی با گوشی Xperia V خود در حال فیلم برداری در لب دریا بوده که ناگهان گوشیش از دستش می افتد داخل آب و علیرغم تلاش های فراوان، این دانش آموز موفق نمیشود که گوشیش را نجات دهد. در آخر نیز ناامید شده و دست از تلاش بر میدارد و به خانه خودش باز میگردد.

چهار روز بعد از این ماجرا بطور اتفاقی گوشی توسط چند غواص پیدا شده و در عین ناباوری گوشی سالم مانده بوده است! از آنجایی که دانش آموز مذکور در حال فیلم برداری  با گوشی خودش نیز بوده، حتی ۳۰ دقیقه بعد از افتادن به دریا، گوشی به فیلم برداری ادامه داده و بعد از آن خاموش شده است! این ماجرا که واقعا هم باورش سخت به نظر میرسد مثل بمب در فیلیپین و کشورهای اطراف صدا کرده و بیش از پیش موجب اعتبار سونی دراین کشورها شده است. توجه به این نکته که گوشی در این چهار روز تحت شدیدترین فشار امواج بوده است بسیار مهم می باشد و خود یک دلیل بر کیفیت ساخت فوق العاده ی گوشی های سونی هست.

البته به دوستانی که گوشی های ضد آب دارند توصیه میکنم اصلا چنین ریسکی نکنن و گوشی خود را برای حتی بیش از مدت زمان تعیین شده توسط شرکت در آب قرار ندهند، چه برسد به چهار روز!

معمولا گوشی های ضد آبی که دارای گواهینامه ی IP57 هستند میتوانند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متر دوام بیاورند و گوشی های دارای گواهینامه ی IP58 هم به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر دوام می آورند. حالا این که این گوشی Xperia V چطور ۴ روز و آن هم در عمقی نامعلوم دوام آورده، جای تعجب دارد! ما فقط میتوانیم بگوییم: عجب نفسی!!!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.