تلویزیون‌های مستطیل شکل عمودی - تکفارس 
تلویزیون‌های مستطیل شکل عمودی - تکفارس 

تلویزیون‌های مستطیل شکل عمودی

کسری نراقی
۱۳ دی ۱۳۹۱ - 12:44
تلویزیون‌های مستطیل شکل عمودی - تکفارس 

تلویزیون‌های مستطیل شکل عمودی

شرکت تولید کننده وسائل و دستگاه‌های الکترونیکی سامسونگ پیش از نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیک مصرف کنندگان اقدام به ارائه یک طرح بی‌سابقه از یک تلویزیون با شکل مستطیل عمودی کرده است.
شرکت الکترونیک سامسونگ با انتشار یک تصویر مبهم که به نظر می‌رسد تصویر نیمه شفافی از یک تلویزیون مستطیل عمودی باشد، به طراحی بی‌سابقه تلویزیونهای جدید خود اشاره کرده است.

سامسونگ اعلام کرده است: یک نوآوری واقعی در طراحی تلویزیون با شکل جدید و بی سابقه تلویزیونهای سامسونگ که طراحی آن محدود به هیچ زمانی نیست ارائه می‌شود.

این در شرایطی است که شرکت سامسونگ هیچ توضیح دیگری در این رابطه ارائه نکرده است.

معمولا سامسونگ نمونه‌های اولیه تلویزیونهای خود را در نمایشگاه بین‌المللی دستگاه‌های الکترونیکی مصرف کنندگان ارائه می‌کند و در آخرین نمایشگاه برگزار شده یک او ال ایی دی ۵۵ اینچی و یک آلترا اچ دی ۷۰ اینچی معرفی کرد.

نمونه تلویزیونهای مستطیل عمودی چندان غیرعادی نیستند اما تقاضا برای چنین اندازه‌هایی هنوز ناشناخته است، چرا که اکثر تلویزیونهای مدرن با صفحه نمایش ۱۶:۹ ارئه می‌شوند.

نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیک مصرف کنندگان یک تجارت مربوط به فناوری است که ژانویه هر سال در مرکز همایش لاس وگاس در آمریکا برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید