GTX 760 از نوع ASUS - تکفارس 
GTX 760 از نوع ASUS - تکفارس 

GTX 760 از نوع ASUS

میلاد کرمانشاهی
۳ تیر ۱۳۹۲ - 16:39
GTX 760 از نوع ASUS - تکفارس 

با نزدیک شدن به موعد عرضه کارت گرافیک های دستکتاپ سری GeForce GTX 760، شرکت های مختلف، یکی پس از دیگری از این مدل خود رونمایی کردند. امروز ASUS هم با معرفی کارت زیبای خود به جمع شرکت های دیگر پیوست. آین کارت از خنک کننده Direct CU II برای دفع گرما و حرارت استفاده می کند پس نباید انتظار گرمای چندانی از آن داشته باشیم. این خنک کننده، با این که همان نام قبلی را به یدک می کشد، ولی در ظاهر دچار تغییراتی شده است که باعث افزایش میزان کارایی می شود. برد این کارت، همانطور که مشاهده می کنید بسیار جمع و جور (Compact) است.

این خنک کننده مجهز به تعدادی لوله انتقال حرارتی مسی ضخیم با روکش نیکلی در قطرهای ۸ و ۱۰ میلیمتری می باشد. این لوله ها به صورت متراکم و بر روی چیپست مرکزی قرار گرفته اند تا حرارت را به شکل کاملا مناسبی دفع کنند. قاب نگهدارنده (fin-stack) نیز به همین خاطر بالاتر از حد معمول قرار گرفته است! این کارت مجهز به دوفن ۸۰ میلیمتری و هیت سینک ضخیم آلومینیومی می باشد.

Hyrol2

کارت معمولی DirectCU II احتمالا در فرکانس های مرجع ۹۸۰ مگاهرتز در حالت پایه و ۱۰۳۳ مگاهرتز در حالت بوست و ۶ گیگاهرتز فرکانس حافظه عرضه خواهد شد. با این حال مدل اورکلاک شده این کارتن با پسوند OC که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید دارای فرکانس پایه ۱۰۰۶ مگاهرتز و فرکانس بوست ۱۰۷۲ مگاهرتز می باشد. فرکانس حافظه آن نیز بدون تغییر روی ۶ گیگاهرتز قرار گرفته است. طبق معمول انتظار می رود قیمت این کارت بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار بچرخد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید