اولین رونمایی رسمی از ویندوز ۸.۱ - تکفارس 
اولین رونمایی رسمی از ویندوز ۸.۱ - تکفارس 

اولین رونمایی رسمی از ویندوز ۸.۱

کسری نراقی
۴ تیر ۱۳۹۲ - 21:16
اولین رونمایی رسمی از ویندوز ۸.۱ - تکفارس 

شرکت مایکروسافت طی روزهای آینده در مرکز توجه علاقمندان به فناوری اطلاعات خواهد بود، زیرا قصد دارد از ویندوز تازه خود رسما رونمایی کند.

به گزارش فارس به نقل از مارکت واچ، شرکت مایکروسافت وعده داده که در جریان برگزاری کنفرانس برنامه‌نویسی Build 2013 اولین اطلاعات رسمی در مورد ویندوز ۸.۱ را عرضه کند و نسخه اولیه سیستم عامل مذکور را در دسترس علاقمندان قرار دهد.

این کنفرانس صبح روز چهارشنبه در سان فرانسیسکو آغاز به کار می‌کند و ویندوز ۸.۱ موسوم به ویندوز آبی برای اولین بار به طور رسمی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد. استقبال مناسب از ویندوز آبی برای مایکروسافت از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا ویندوز ۸ بر خلاف ویندوز ۷ چندان مورد توجه قرار نگرفت.

پس از اعلام خبر رونمایی از ویندوز ۸.۱ ارزش سهام مایکروسافت با افزایش ۲.۷ درصدی به ۳۴.۱۵ دلار به ازای هر سهم رسیده است و این واکنش مثبت اولیه بازار باعث خوشحالی این شرکت شده است.

برخی تحلیل گران مطلع از امکانات ویندوز ۸.۱ می گویند این ویندوز همان چیزی است که قرار بوده در ویندوز ۸ محقق شود. برخی کاربران، ویندوز ۸ را به خاطر تغییراتی که مایکروسافت اعمال کرده بود نپسندیدند. بر اساس اطلاعاتی که موجود است امکانات ویندوز ۸.۱ به گونه ای طراحی شده که بسیاری از نارضیان را راضی کند.

تعداد کل نسخه‌هایی از ویندوز ۸ که تاکنون به طور رسمی به فروش رفته‌اند، حدود صدمیلیون نسخه بوده که این رقم به هیچ وجه برای مایکروسافت راضی کننده نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.