معرفی دوربین X-M1 توسط Fujifilm - تکفارس 
معرفی دوربین X-M1 توسط Fujifilm - تکفارس 

معرفی دوربین X-M1 توسط Fujifilm

امین حسین پور
۵ تیر ۱۳۹۲ - 11:49
معرفی دوربین X-M1 توسط Fujifilm - تکفارس 

Fujifilm دوربین X-M1 با لنز قابل تعویض را که سومین مورد از نوع خود و همچنین ارزان ترین مدل تا کنون به حساب می آید را معرفی کرد. X-M1 دارای طراحی retro-style همانند برخی مدل های دیگر Fujifilm می باشد و همانطور که در زیر مشاهده می کنید کاملا فوق العاده به نظر می رسد.

gsmarna_001

X-M1 همانندX-Pro 1 و X-E1 از سنسور ۱۶.۳ مگاپیکسلی APS-C X-Trans CMOS با سیستم فوکوس خودکار ۴۹ نقطه ای استفاده می کند که بنا به ادعای Fujifilm کیفیتی که این سنسور ارائه می دهد با سنسورهای فول فریم قابل قیاس می باشد. این سنسور قادر به عکس برداری با ISO6400 می باشد که تا ISO25600 نیز قابلیت افزایش را داراست.

gsmarena_002

X-M1 با دو صفحه فرمان ارائه می شود که یکی در قسمت بالایی و دیگری در قسمت پشتی می باشد که به شما امکان تنظیم کردن پارامترهای مختلفی مانند سرعت شاتر و میزان نوردهی را می دهد. X-M1 در قسمتی پشتی دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچی از نوع ال سی دی می باشد ولی خبری از منظره یاب نوری نیست. X-M1 دارای wifi برای انتقال تصاویر گرفته شده به کامپیوتر، اسمارت فون یا تبلت می باشد. همچنین شما می توانید ویدئوهایی با رزولوشن فول اچ دی با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. این دوربین فوجی فیلم ۶۹۹ دلار بدون لنز و با لنز ۵۰-۱۶ میلی متر ۷۹۹ دلار قیمت دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.